Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:09:28 GMT

الکساندر نوری از هرتابرلین اخراج می‌‎شود؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۹۷۴

الکساندر نوری از هرتابرلین اخراج می‌‎شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال هرتابرلین با هدایت الکساندر نوری شب گذشته در دیدار مقابل کلن با نتیجه سنگین ۵ بر صفر شکست خورد تا این مربی که ریشه ای ایرانی دارد، به خاطر این باخت تحت فشار قرار بگیرد.

سایت آلمانی «fussballinfo»در این ارتباط تیتر سئوالی را درباره وضعیت الکساندر نوری که به تازگی جانشین یورگن کلینزمن شده است را انتخاب کرد و نوشت: «یک تغییر دیگر در سرمربیگری هرتا؟ الکساندر نوری زیر فشار».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت: «قبل از نخستین بازی خانگی بعد از جدایی کلینزمن، تیم هرتابرلین تا حدی اعتماد به نفس داشت. از یک سو به خاطر برد هفته گذشته مقابل تیم پادربورن (۲ بر یک) و از سوی دیگر به این خاطر که هیچ مشکل غیرقابل حلی با تیم کلن وجود نداشت.»

در ادامه این گزارش به عملکرد تیم هرتا مقابل کلن پرداخته شده و اظهارات الکساندر نوری بعد از این باخت سنگین هم آمده است: «قصد داشتیم سیگنالی را بفرستیم که که موفق نشدیم. کاملا غیر منتظره. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی امروز تمام چیزی که برای این مسابقه از هفته گذشته آورده بودیم، از دست دادیم.»

این سایت همچنین آورده است: «درحالی که نوری هنوز از تماشاگران عذرخواهی می کند، صحبت درباره سرمربی بعدی برلین شروع شده است. بعد از برنامه ریزی برای اتمام همکاری با نوری در پایان این فصل، نتیجه بازی با کلن شک و تردیدها را درباره وی و این برنامه افزایش داده است.»

کد خبر 4860832

منبع: مهر

کلیدواژه: آلکساندر نوری هرتابرلین بوندسلیگا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند

ستاره برند اسمکدان هم به جمع خروجی‌های جدید WWE پیوست.

صبح امروز، کمرون گرایمز خبر اخراج خود از کمپانی WWE را به اطلاع عموم رساند.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند آمریکای شمالی NXT که به تازگی با انتقال به برند اسمکدان به جمع ستارگان اصلی اضافه شده بود، با به اشتراک‌گذاری ویدیویی با چشمانی اشک آلود خبر اخراج‌اش از WWE را در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد. چند ساعت قبل از این اتفاق نیز خبر اخراج وان واگنر، دیگر ستاره WWE در اینترنت منتشر شده بود تا به این ترتیب این دو ستاره نیز به جمع دیگر اخراجی‌های این چند روز WWE از جمله جیندر ماهال، ژیا لی و ایندوس شر اضافه شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار صفر- مس صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند