Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@08:50:49 GMT

هالند به رونالدو رسید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۰۷۴

هالند به رونالدو رسید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هالند در رقابت‌های بوندسلیگا در ۶ بازی با پیراهن دورتموند به میدان رفته و توانسته ۹ گل به ثمر برساند که این یک رکورد است و هیچ بازیکنی قبل از او در تاریخ بوندسلیگا نتوانسه که چنین آماری داشته باشد. این بازیکن جوان نروژی با پیراهن دورتموند ۸ بازی در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است که نتیجه آن ۱۲ گل و یک پاس گل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام اسکای اسپورت هالند به همراه کریستیانو رونالدو در ۵ لیگ معتبر اروپایی بهترین آمار را از خود به جای گذاشته‌اند تا جایی که تنها این دو بازیکن موفق شده‌اند که در ۸ بازی ۱۲ گل به ثمر برسانند. رونالدو هم عملکرد خیره کننده‌ای در یوونتوس داشته است و برای یازدهمین بازی پیاپی موفق شد که گلزنی کند تا یووه به صدرنشینی خود ادامه دهد.

104 / 351 هالند رونالدو لیگ قهرمانان اروپا بوندسلیگا یوونتوس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هالند رونالدو لیگ قهرمانان اروپا بوندسلیگا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند

ستاره هلندی و باشگاه آلمانی، این فصل همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند و ظاهرا این همکاری ادامه دار خواهد بود. 

طرفداری | به گزارش اسکای آلمان، باشگاه لایپزیش نسبت به تمدید قرارداد قرضی ژاوی سیمونز خوشبین است. این بازیکن هلندی که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به لایپزیش آمده، در ابتدا قرار بود تنها یک فصل را در بوندسلیگا سپری کند. با این حال، مدیران لایپزیش اطمینان بیشتری پیدا کرده‌اند که سیمونز به روند پیشرفت خود در این تیم ادامه خواهد داد.

مشخص نیست که آیا اخیرا مذاکراتی بین لایپزیش و پاری سن ژرمن انجام شده یا خیر، اما فضای مثبتی در باشگاه لایپزیش حکم‌فرماست. این امر با فرض صعود لایپزیش به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. با توجه به اینکه احتمالاً کسب مقام پنجمی بوندسلیگا برای حضور در این رقابت‌ها کافی باشد، این اتفاق محتمل‌تر به نظر می‌رسد. مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، به اسکای گفت که ماندن سیمونز واقع‌بینانه‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد:

او سال آینده هم برای من بازیکن بسیار مهمی خواهد بود. ما کنترل کاملی روی این موضوع نداریم. نکته مهم این است که به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. سپس می‌خواهیم مذاکرات را به گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم او را برای یک یا دو سال دیگر در تیم نگه داریم. به نظر می‌رسد ژاوی در اینجا احساس راحتی می‌کند، به خوبی پیشرفت می‌کند و در کل محیط خوبی برای اوست. بر این اساس، من همچنان بسیار خوشبین هستم که او را سال آینده هم در تیم خواهیم داشت. 

ژاوی سیمونز تا  به حال در 29 بازی بوندسلیگا برای لایپزیش 7 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم