Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در حاشیه بازدید از مجتمع اوج نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نهاجا و کارکنان این نیرو، گفت: مجتمع اوج نهاجا با توجه به احساس نیاز به تولید قطعات، نگهداری، ضرورت خودکفایی نیروی هوایی ارتش و استفاده از تجهیزات و نوسازی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور و بازدید مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته از مجتمع اوج نهاجا موجب دل گرمی و روحیه گرفتن کارکنان و باعث به وجود آمدن مسیر جدیدی در نیروی هوایی شد.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا  با اشاره به اهمیت نیروی انسانی جوان و کارآمد، گفت: این مجتمع بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و احساس نیاز تولید قطعات، ایجاد شد و طبق فرمایشات ایشان باید کار را از دانشگاه و دانشجویان شروع کنیم و فرصت مغتنمی است که دانشجویان ضمن توانمند سازی خود در این رشته، در آینده به اساتید همین مجتمع تبدیل شوند.

سردار شیرازی ضمن اشاره به ظرفیت موجود در نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده بیشتری کرده و نگاهمان را بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری عمیق‌تر کنیم.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از محور مقاومت در جنگ با داعش و الگوگیری کشورهای سوریه و عراق از نیروی بسیج مردمی، تصریح کرد: در این کشورها تا زمانی که مردم به کمک ارتش و حکومت خود نیامدند توانی برای مقابله با داعش نبود و این گروه متخاصم افراطی بر اساس راهبرد ارعاب و کشتار در حال پیشروی بود ولی به محض الگوگیری از بسیج مردمی که در ایران اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) در زمان جنگ ایجاد شده بود، توانستند بر گروه‌های تکفیری داعش غلبه کنند.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با مقایسه نیروی هوایی ارتش سال‌های قبل و پس از انقلاب، افزود: نیروی هوایی نیروی محبوب مردم، رهبری و دارای عناصر برجسته و توانمند است که بعد از انقلاب و با تدابیر رهبری معظم انقلاب توانست، «باور ما نمی‌توانیم قطعه‌ای را تولید کنیم» را تغییر دهد و با فرصت دادن به جوانان متخصص، در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شود.

گفتنی است، در این مراسم سردا محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با همراهی امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از کارخانجات ثاقب، هواپیمای شکاری، پهپاد و قطعه سازی این مجتمع بازدید به عمل آورد.

کد خبر 4860810 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ نصیرزاده قاسم سلیمانی محمد شیرازی نیروی هوایی ارتش انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حسن روحانی محمدجواد ظریف رئیس دفتر نظامی فرمانده نیروی هوایی ارتش کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی