Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@05:45:40 GMT

ضدعفونی قطارهای مسافری علیه کرونا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۱۸۸

ضدعفونی قطارهای مسافری علیه کرونا

رویداد۲۴ رضا عصاری اظهار داشت: با اعلام ورود و شیوع ویروس کرونا به کشور از سوی وزارت بهداشت، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به غیر از اقدامات بهداشتی که از قبل در قطارها انجام می‌داد، برای پیشگیری و ایجاد سفری امن برای مسافران، اقدامات جدید بهداشتی را ابلاغ و اعمال کرد.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها اشاره کرد و گفت: به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها گفت: به کلیه شرکت‌های راهبری و مأموران قطارها اعلام و ابلاغ شده تا دوره‌های ضد عفونی کردن، کوتاه و مستمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی بوده و ژل‌های ضدعفونی نیز در قطارها توزیع شده، ضمن اینکه تأکید شده است تا تمامی ظروف پذیرایی دائماً ضد عفونی شوند.

معاون اجرایی رجا گفت: تلاش داریم با هماهنگی و همکاری شرکت راه‌آهن، وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی را برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن کشور عملیاتی کنیم.

عصاری به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراکت‌های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران در خصوص نحوه پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی مقابله با ویروس اشاره کرد و افزود: فیلم‌های آموزشی نیز در قطارها به این منظور پخش می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا یادآور شد: به دنبال فراهم کردن امکان فروش ماسک در قطارها برای مسافران متقاضی نیز هستیم.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rOQ خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قطار حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است