Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:29:38 GMT

سارق حرفه‌ای فرودگاه مهرآباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۲۳۴

سارق حرفه‌ای فرودگاه مهرآباد دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، حسن یاردوستی روز یکشنبه افزود: با طرح شکایت از سوی یکی از مسافران تبعه کشور عراق که قصد عزیمت به مشهد مقدس از فرودگاه مهرآباد را داشت، مشخص شد سارق با جلب اعتماد و استفاده از شگرد بیهوشی اقدام به سرقت اموال و مدارک هویتی وی کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی متشکل از کارشناسان و کارآگاهان مجرب برای دستگیری سارق در پلیس فرودگاه مهرآباد تشکیل و پس از بازبینی و پایش دوربین های مدار بسته مشخص شد، سارق با استفاده از قهوه آغشته به قرص خواب آور اقدام به بیهوش کردن این تبعه خارجی کرده و با استفاده از فرصت ایجاد شده تمامی اموال و مدارک همراه مالباخته را سرقت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: همکاران ما با انجام کار اطلاعاتی گسترده هویت سارق سابقه دار را شناسایی و با مشخص شدن محل اقامت وی در یکی از هتل های جنوب تهران با اخذ دستور قضائی و تحقیقات محلی موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سرعت عمل خوب کارآگاهان پلیس فرودگاه مهرآباد در شناسایی و دستگیری متهم سبب شد سارق فرصت فروش اموال سرقتی را نداشته باشد و تمام وجوه نقد و اموال سرقتی بدون کم و کاست تحویل مال باخته شد.  

 یاردوستی تصریح کرد: یکی از شگردهای سارقان جلب اعتماد و استفاده از شگرد بیهوشی در فرصت مقتضی و سرقت اموال افراد است بنابراین به شهروندان و مسافران گرامی که قصد مسافرت از طریق صنعت ریلی، هوایی و جاده ای دارند توصیه می کنیم در طول سفر تحت هیچ شرایطی به افراد ناشناس اعتماد نکنند و از گرفتن هر نوع خوراکی و یا امانت از آن ها خودداری کنند.

برچسب‌ها فرودگاه مهرآباد پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد پلیس تهران بزرگ فرودگاه مهرآباد پلیس تهران بزرگ فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس