Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: در خصوص آنچه که موجب تصمیم FATF برای اعلام اقدامات تقابلی علیه ایران شد و مطابق انتظار موجب خرسندی دولت آمریکا و موجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه آن‌ها گردید، صحبتی نمی کنم.

به دنبال این اقدام، همانگونه که قبلاً تأکید کردم، گروهی در تلاش بوده و هستند، تا با ایجاد فضای روانی بی ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی پایه و غیر معاملاتی در فضای مجازی، در چارچوب فشارحداکثری آمریکا، این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازار‌ها، از جمله بازار ارز را مجدداً به هم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌نماید بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر، تلاش‌ها برای سفته بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

به هموطنان عزیز نیز توصیه می‌کنم از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان پرهیز نمایند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس کل بانک مرکزی عبدالناصر همتی بازار ارز شوک سودجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست