Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو از بروز سیلاب در بخش‌هایی از کشور خبر داد و گفت: آماده‌باش های لازم به ستادهای مدیریت بحران و استانداری درباره بروز سیلاب طی روزهای آتی داده‌شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا اردکانیان در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاح پست برق ۴۰۰ کیلوولت بجنورد اظهار کرد: ۱۶۱ پروژه از مجموع ۲۲۷ پروژه پویش الف - ب - ایران با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار و ۳۷۶ میلیاردی انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های بجنورد، خراسان شمالی به رینگ ۴۰۰ کیلوولت کشور وصل شد و علاوه بر ارتقا پایدار ارتباطات برق، اکنون نیز پذیرای سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان است.

وزیر نیرو همچنین به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب آشخانه اشاره کرد و گفت: با این افتتاح شصت و پنجمین تصفیه‌خانه فاضلاب در دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شود که درمجموع به‌طور میانگین از ابتدای دولت و نیمه سال ۹۲، به ازای هر ۵ هفته یک تصفیه‌خانه افتتاح‌شده است.

وی با تاکید بر رونق چرخ توسعه و عمران کشور در حوزه آب و برق خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسیر تداوم پیدا کند و مردم نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اردکانیان همچنین از آمادگی برای بارش‌های چند روز آینده در کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های هواشناسی در روزهای آتی با سیلاب‌هایی در بخش‌هایی از کشور مواجه هستیم که آماده‌باش‌های لازم برای این موضوع به استان‌ها و ستادهای مدیریت بحران داده‌شده است.

وی در ادامه از افزایش قابل‌توجه مصرف خانگی و تجاری گاز در کشور طی فصل سرد و طولانی امسال خبر داد و افزود: خواستاریم تا صرفه‌جویی ۱۰ درصدی توسط مشترکان و مردم اعمال شود تا با این اقدام هیچ‌گاه دچار خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده در کشور نشویم.

وزیر نیرو در پایان گفت: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات حوزه برق و آب کشور در داخل تولید و ساخته می‌شود و علاوه بر طراحی داخلی سدهای کشور، در تصفیه‌خانه‌ها و تجهیزات برقی را به خود متکی هستیم و صادرکننده خدمات فنی و مهندسی نیز هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش سیل سیلاب اردکانیان تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟