Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل بزرگراه گچساران ـ بهبهان ـ رامهرمز تا پایان سال آینده خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از اهواز، محمد اسلامی امروز در حاشیه بازدید از پروژه احداث جاده کمربندی بهبهان در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: تبدیل مسیر گچساران- بهبهان- رامهرمز به یک بزرگراه یکی از پروژه‌هایی است که از سال 91 کلید خورده و دنبال شده است تا شاهد احداث باند دوم و پل‌هایی در این مسیر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش باقی‌مانده این طرح جمعا شامل 70 کیلومتر و 5 پل بزرگ است که خوشبختانه اکنون پیمانکار در همه این بخش‌ها مستقر و در حال کار است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در سال‌های گذشته محدودیت‌های اعتباری و شرایط متفاوتی که پیش‌آمده، باعث شد تا اجرای پروژه طولانی شود.

اسلامی عنوان کرد: اکنون پیمانکاران و مجریان اجرای این طرح متعهد شده‌اند تا کار را با سرعت بیشتری پیش ببرند و در این زمینه استاندار خوزستان نیز پیگیری ویژه خواهد کرد تا بتوانیم تا پایان سال 99 این محور را تکمیل کنیم.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح هم‌اکنون بالای 60 درصد است و می‌توانیم تا پایان سال 99 شاهد تکمیل طرح باشیم.

وزیر راه وشهرسازی در اهواز: وضعیت فرودگاه اهواز تاسف‌بار استپیگیری تسنیم و رسانه‌ها جواب داد؛ پل دهستان عنافچه امروز با حضور وزیر راه کلنگ‌زنی می‌شودوزیر راه: تابوی توقف توسعه در سواحل را می‌شکنیم

انهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا پایان سال وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: از اقدامات اساسی ما در توسعه استان توجه به زیر ساخت‌های جاده ایی منطقه سیستان است و یکی از بزرگ‌ترین طرح های در دست اجرای این اداره جاده زابل به زاهدان است.
عطاءالله اکبری در ادامه گفت:یکی از جاده‌هایی با تکمیل جاده زابل به زاهدان مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت منطقه مرزی میلک است که شهرستان زهک در مسیر آن قرار دارد.
وی افزود:بزرگراه زهک به زابل ۱۶ کیلومتر آن تکمیل و پنج کیلومتر نهایی آن در حال اجراست و پیشرفت خوبی دارد و همچنین تقاطع غیرهمسطح زهک با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد هم اکنون در حال اجراست و پیش بینی میشود تا شش ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم