Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:20:10 GMT

FATF موجب بهبودی شرایط اقتصادی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۰۹۹

FATF موجب بهبودی شرایط اقتصادی نمی‌شود

کارشناس سیاسی گفت: مشکلات اقتصادی ما به نوع مدیریت مسئولان اقتصادی باز می‌گردد، اگر قرار است مشکلات اقتصادی ما حل شود ما باید تحولات ساختاری در اقتصاد ایران به‌وجود بیاوریم و دست رانت‌خواران را از اقتصاد کشور کوتاه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با جهانبین نیوز با اشاره به مصوبات و لوایح بی‌تاثیر که در مجلس دهم به تصویب رسید گفت: با وجود برخی از گرایش های گروهی، حزبی و تحت تأثیر جناح های خاص و همچنین جناح های مرعوب غرب، از مصوبه ای که بتواند در مقابل غرب قرار گیرد حمایت و موافقت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی افزود: برخی از مصوبات می تواند ارزش نیروهای ارزشی و انقلابی را در اذهان مرم بالا برده و همین امر موجب شده تا به عنوان یک رقیب شناخته شده و با تصویب چنین مصوباتی که باعث شده تا نیروهای ارزشی مجری شوند، جلوگیری شود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: این جریان خاص دلبسته برجام است و می خواهد نشان دهد که بدون وابستگی به برجام،fatf و ... هیچ پیشرفتی در کار نخواهد بود.

بسیج در ادامه بیان کرد: این موضوع را استخوان لای زخم کرده اند تا به مردم اثبات کنند بدون همکاری با اروپا و امریکا پیشروی در امور امکان پذیر نیست و از همین رو طرح هایی را به تصویب مبی رسانند که این موضوع  را اثبات کنند .

وی با تاکید بر اینکه با تمام شرایط کنونی، تصویب و اجرای درخواست‎های FATF، تاثیری در مبادلات بانکی ایران نمی‌گذاشت، ادامه داد: با آمریکاهایی‌ها تحریم‌های ثانویه و اعمال جرایم مالی بر شرکت‌ها، بنگاه‌ها و نهادهای مالی، اجازه همکاری با نهادها و بانک‌های ایران نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا