Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مشکوک بودن ابتلای ۳ نفر به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دکتر پرویز یزدان‌پناه روز یکشنبه، چهارم اسفند ماه در نشست شورای سلامت استان با محوریت بیماری کروناویروس افزود: ۱۶ مورد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در استان داشته ایم که ۱۳ مورد اصلا مبتلا به کرونا نبود و ۳ مورد مشکوک بوده که آزمایش گرفته و به تهران ارسال شده اما جواب آنها هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: آمبولانس‌هایی در سطح استان پیش بینی شده که موارد مشکوک و بیماران احتمالی را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج که آمادگی لازم را دارد، انتقال دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، تجمع‌ها، و جشن‌ها و حتی مراسم های عزا، تعطیل شوند . همچنین مردم جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و یا در صورت خروج موارد و نکات لازم را رعایت کنند.
همچنین «احد جمالی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا ویروس کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تعطیل شد. همچنین پد و الکل، مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز باید تهیه و تامین شود.
وی با بیان اینکه از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم در خصوص این بیماری صورت گیرد، افزود: مراکز آموزشی، مسابقات ورزشی، سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی و جلسات استان تا پایان هفته تعطیل شوند.
جمالی با بیان اینکه فورا مراکز عرضه قلیان و قلیان سراهای استان تعطیل و جمع آوری شوند، اظهارکرد: کلیه اردوهای سیاحتی، زیارتی و فرهنگی استان تعطیل شوند همچنین شهرداری‌ها موظفند که اتوبوس‌ها، تاکسی ها و وسایل عمومی را ضدعفونی کنند.
به گزارش ایسنا، دکتر سعید جاودان سیرت، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در این نشست گفت: بیماری کرونا ویروس دو تا ۹ ساعت می تواند در محیط، زنده بماند.
وی با بیان اینکه بیشترین علامتی که این بیماری دارد، تب و سرفه است، افزود: بیماران قلبی عروقی، مغزی، کلیوی، ریوی و با کاهش سطح ایمنی بدن، بیشتر در معرض خطر بیماری کرونا ویروس قرار دارند.
جاودان سیرت تصریح کرد: همه سنین در معرض خطر بیماری کرونا ویروس هستند اما تاکنون مرگ و میر در سنین زیر ۱۰ سال در هیچ جایی گزارش نشده است.
وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها اجرای، قضایی، انتظامی و استانداری پای کار و کمک کار مجموعه بهداشت و درمان استان باشند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را تنها نگذارند. صدا و سیما و رسانه‌ها در جهت ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم همکاری بیش از پیس داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بیماری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • قطعی برق برخی از مناطق یاسوج
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار