Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: تمامی مسابقات ورزشی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، لغو و به زمانی دیگری موکول شده است.

مصطفی باباملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات شهرستان کرمانشاه در تمام رده سنی و تمامی سطوح لغو شده است اما در خصوص تعطیلی سالن‌های تمرین ورزش شهرستان هنوز تصمیم قابل اعلامی گرفته نشده است و اخذ تصمیم در این خصوص فعلا برعهده هیأت‌های ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: براساس  آخرین دستورالعمل ارائه شده، تمامی مسابقات تا تاریخ 9 اسفندماه تعطیل بوده و تصمیم‌گیری پس از آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: بر همین اساس طبق مکاتاباتی که با هیأت‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه داشته‌ایم از همه آن‌ها خواسته شده که زمینه جلوگیری از شیوع ویروس را با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در برخی از هیأت‌های ورزشی سطح استان، تمرینات و تایم‌های ورزشی با صلاحدید هیأت مربوطه تعطیل شده و این مساله می‌توان از شیوع این ویروس جلوگیری کند.

باباملکی خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت‌های ورزشی از طریق اطلاعیه مربوطه به اطلاع ورزشکاران خواهد رسید.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه ورزشی ورزش تمرین باباملکی کرونا تعطیلی هیأت های ورزشی تمامی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد استان خبر داد.

وحید والی زاده مرادی گفت: با آغاز فعالیت مدیریت جدید هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان، جذب ورزشکار دز این هیأت دو و نیم برابر افزایش یافته است.

وی با بیان این که هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان بیشترین آمار جذب ورزشکار را در بین دیگر هیأت های ورزشی دارد، ابراز امیدواری کرد: این هیأت ورزشی در سال جاری به لحاظ کمی و کیفی بر تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیأت  و موفقیت های آن ها در میادین ورزشی افزوده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت