Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی و عزیمت آن‌ها به شهرستان‌های محل سکونت‌شان گفت: برنامه‌ای برای گرفتن تست کرونا از این دانشجویان نداریم. کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در پاسخ به این سوال که آیا برای تست مبتلا بودن یا نبودن دانشجویان خوابگاهی که هم‌اکنون دانشگاه‌های آن‌ها تعطیل شده و قصد عزیمت به شهرستان‌های خود را دارند، تدبیری اندیشیده شده یا نه، بیان کرد: تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است و برای تست دانشجویان لازم نیست کاری انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانپور در پاسخ به این سوال که آیا در چنین شرایطی مبنا بر مبتلا نبودن دانشجویان گذاشته شده است یا خیر، اظهار داشت: لزومی به تست گرفتن از دانشجویان خوابگاهی نیست و اگر مواردی شنیده می‌شود که مسافر مبتلا به ویروس از تهران به شهرستانی سفر کرده و در آنجا فوت شده با این اقدامات پیشگیرانه متفاوت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی کرونا تعطیلی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عکس/ سرکوب دانشجویان حامی غزه در دانشگاه‌های آمریکا
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم