Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از تشکیل قرارگاه جهادی این دانشگاه به‌منظور استفاده از امکانات دانشگاه برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

محمود پوریوسف در پی زلزله امروز در منطقه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه اظهار کرد که در مرحله نخست، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به‌منظور استفاده از تمام امکانات واحدهای دانشگاهی استان برای کمک‌رسانی و تأمین مایحتاج اولیه مانند پتو و تجهیزات گرمایشی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و واحد ارومیه افزود: «قرارگاه جهادی فرعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به سرپرستی رئیس این دانشگاه به‌منظور اعزام همکاران و دانشجویان به محل برای کمک و برآورد نیاز اصلی زلزله‌زدگان تشکیل شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «ماشین‌آلات و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک‌رسانی با نیروهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در منطقه همراه هستند.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: زلزله دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی قرارگاه جهادی برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر