Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:30:22 GMT

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۴۲۶

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

روزنامه پیام آشنا در شماره ۱۵۶۷ خود نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: مهدی عسکری راهی بهارستان شد؛ آجرلو و عباسی رقبای دور دوم انتخابات.

کیت تشخیص کرونا به اندازه کافی در کشور موجود است، آغاز واریز سود سهام عدالت از دیروز، علی حدادی منتخب حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شد و تفاوت اختلال روانی و ویژگی‌های ناکارآمد چیست؟ از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «شهروندان و انتخابات مجلس» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۳۷۳ خود اظهارات استاندار البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: دو نماینده البرز به بهارستان رسیدند؛ نفر سوم در انتظار دور دوم.

رمزهای هیچ‌بار مصرف، کرونا شهر تهران را تعطیل کرد، راه‌اندازی گرمخانه سیار در کرج و بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان البرزی پرداخت شد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۳۰۱ خود «کرونا، مساله مشترک ما»، به دنبال پایان برجام نیستیم، ایران رتبه پنجم سدسازی در دنیا و چرا لیست سیاه FATF تاثیری بر روابط بانکی ایران ندارد؟ را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انخاب کرده است.

خبرگزاری دانشجیان ایران (ایسنا) در البرز در گفت و گویی با عنوان «دلار خانه را گران‌تر کرد» به نقل از نایب رئیس اتحادیه املاک کرج نوشت: افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمت در بازار مسکن شده است‌.

فریدون کردلو در این گفت و گو اظهار داشت: رهن و اجاره مسکن تغییر محسوسی نداشته و تقریبا همان قیمت که از اول سال بوده است را شاهدیم.

وی از افزایش قیمت در ساخت و ساز با شیبی ملایم خبر داد و افزود: حدود ۱۵ روز است که شاهد شیب ملایمی در ساخت و ساز و خرید فروش هستیم که علت آن افزایش قیمت در حیطه مصالح ساختمانی است، این جهش قیمت با شیب ملایمی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

کردلو هزینه‌های مربوط به شهرداری را از علل دیگر افزایش قیمت دانست و اظهار کرد: افزایش قیمت مجوزها و جرائم و دارایی‌های شهرداری از دیگر علل افزایش قیمت مسکن است.

وی ثابت ماندن قیمت مسکن را منوط به ثابت ماندن قیمت دلار دانست و افزود: اگر قیمت دلار ثابت بماند و تغییری نکند می‌توانیم شاهد آن باشیم که قیمت مسکن متعادل و ثابت بماند.

خبرگزاری فارس نیز در گفت و گویی با عنوان «مکان‌های عمومی و وسایل حمل و نقل در البرز ضدعفونی می‌شوند» نوشت: مدیرکل علوم پزشکی استان البرز از ضد عفونی شدن مکان‌های عمومی و وسایل حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود که برای ضد عفونی کردن تاکسی‌ها و خودروهای شخصی الکل رقیق شده مناسب است.

حسین کریم در این گفت و گو اظهار داشت: هیچ وقت نباید دشمن را دست کم بگیریم، کرونا یک دشمن ویروسی است که با آن مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه از زمانی که کرونا در چین شروع به گسترش پیدا کرد منتظر این بودیم به ایران ورود کند، ادامه داد: از همین جهت جلسه‌های مربوطه و کمیته‌های لازم را تشکیل دادیم و با توجه به جدید بودن این ویروس شروع به جذب اطلاعات در این رابطه کردیم.

مدیرکل علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: طی چند هفته گذشته به تمامی بیمارستان‌های سطح استان آموزش‌های لازم را داده‌ایم تا در مواجهه با ویروس کرونا و پذیرش بیماران احتمالی به درستی عمل کنند.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد رسانه ای استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد رسانه ای استان البرز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد رسانه ای استان البرز استان البرز افزایش قیمت صفحه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت