Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: اخبار مربوط به وضعیت سلامتی خودم را با شفافیت در کانال توئیتر منتشر می کنم

 «محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران با رد شایعات منتشره مبنی بر تایید ابتلای وی به ویروس کرونا گفت که حالش خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: «اخبار مربوط به وضعیت سلامتی خودم را با شفافیت در کانال توئیتر منتشر می کنم و در آنجا، اطلاعات لازم را ارایه خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تست کرونا از محسن هاشمی 

«علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم خبر برخی رسانه ها مبنی بر مثبت بودن تست کرونا از محسن هاشمی رییس این شورا را تکذیب کرد.

او به خبرنگار ایرنا گفت: آزمایش و تست کرونا از محسن هاشمی روز گذشته انجام شده است و پاسخ این آزمایش ۴۸ ساعت بعد مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: هنوز ۲۴ ساعت هم از این آزمایش نگذشته است.

اعطا از شهروندان خواست اخبار درست را از منابع موثق رسانه ای دریافت کنند.

لازم باشد تهران را قرنطینه می کنیم

محسن هاشمی امروز هم در مصاحبه با شبکه ۲ سیما درباره بحث قرنطینه تهران گفت: باید این موضوع را از وزارت بهداشت سوال کنید.  من امروز سوال نکرده ام اما این کار را انجام خواهم داد.

وی افزود: اگر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت زیاد باشد، این کار (قرنطینه تهران) را حتما انجام خواهیم داد.

خبرنگار از هاشمی سوال کرد: شما روز جمعه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای رای دادن حضور داشتید بعد از اینکه گفته شد ممکن است شما هم به این بیماری مبتلا شده باشید، واکنش ظریف چه بود؟

رییس شورای شهر جواب داد: آقای ظریف، بلد بودند، دست ندادند. فقط ما حضور داشتیم و روبوسی هم نکردیم و  من از شعبه اخذ رای زود بیرون آمدم.

قرنطینه هاشمی

هاشمی روز گذشته اعلام کرده بود پس از مطلع شدن از ابتلای «مرتضی رحمانزاده» شهردار منطقه ۱۳ خود را به صورت خودخواسته در منزل، قرنطینه کرده و آزمایش کرونا هم انجام داده است.

شهردار منطقه ۱۳ در روزهای اخیر جلساتی با شهردار و برخی اعضای شورای شهر تهران داشته بدون آنکه از ابتلای خویش به ویروس کرونا مطلع باشد.

«پیروز حناچی» شهردار تهران امروز تایید کرد که سه آزمایش از چهار آزمایش شهردار منطقه ۱۳ ابتلای او را ویروس کرونا تایید کرده است.

حناچی گفت: رحمان زاده اکنون در بیمارستان بستری است اما حال او رو به بهبود است.

محسن هاشمی هم امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران حاضر نشد.

«ابراهیم امینی» نایب رییس شورا که ریاست جلسه را برعهده داشت، در باره غیبت محسن هاشمی گفت: «خوشبختانه مشکلی برای ایشان به وجود نیامده اما با توجه به دیداری که با شهردار منطقه ۱۳ داشته، به قرنطینه خودخواسته رفته است.»

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد افراد فوت شده در ایران به خاطر بیماری کرونا تاکنون به ۸ نفر و افراد مبتلا به ۴۳ تن رسیده است.

بیماری کرونا علائمی مشابه آنفلوآنزا دارد و بهترین اقدام پیشگیرانه برای آن، رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست ها پیشنهاد شده است.

/ایرنا 

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهردار منطقه ۱۳ ویروس کرونا محسن هاشمی شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد

عباس مرادی به عنوان شهردار جدید نجف‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس مرادی در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، به‌عنوان سی‌وسومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

اسماعیل آخوندی در این نشست اظهار کرد: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف‌آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا و نبود اتفاق آرا، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر، عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به‌عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهرهایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف‌آباد فعالیت کرده است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 751820

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد