Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نگرانی مردم درباره کمبود ماسک در کرمان گفت: مردم نگران کمبود ماسک نباشند و اگر مردم استفاده بهینه داشته باشند، هیچگونه کمبودی نخواهیم داشت.

دکتر "علی اسدی پور" در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک فقط برای افراد بیمار توصیه می شود اظهار کرد: به هیچ عنوان افراد عادی نیازی به استفاده از ماسک را به جزء در شرایط حضور در مناطق شلوغ و غیرعادی، ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استفاده بیش از ۲ ساعت از ماسک دارای ضررهایی بیشتر از فوایدش است، افزود: استفاده از ماسک فقط برای افراد بیمار و در شرایط خاص توصیه می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نگرانی مردم درباره کمبود ماسک در کرمان گفت: مردم نگران کمبود ماسک نباشند و اگر مردم استفاده بهینه داشته باشند، هیچگونه کمبودی نخواهیم داشت.

اسدی پور، با اشاره به اینکه دانشگاه ها قرار است ماسک های تحویلی از وزرات بهداشت را به صورت رایگان در اختیار مردم و مراکز بهداشتی قرار دهند اظهار کرد: روز گذشته بخشنامه ای صادر شد تا شرکت های تولیدی انواع مختلف ماسک تولیدی خود را به وزارت بهداشت و درمان تحویل دهند تا وزارت بهداشت بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع کند و یدگر داروخانه ها و مراکز فروش مختلف، حق فروش ماسک را نخواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسك اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان کمبود ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش مشرق، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

دیگر خبرها

  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت