Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مختاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه با آشفته بازار عرضه ماسک و ژل های ضدعفونی مواجه هستیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی مشخص و تعیین اولویت‌ها از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد و گفت: استان البرز قطب تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است نباید شاهد کمبودی در خصوص ژل های ضدعفونی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: با پیگیری‌های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی جبران کمبودهای این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مختاری اضافه کرد: امیدواریم با خرید تولیدات ماسک و اقلام ضدعفونی کشور توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و عرضه آن بر اساس پروتکلی که ابلاغ خواهد شد، نابسامانی این بخش مرتفع شود.

وی با اشاره به نارضایتی‌های پیش آمده، تاکید کرد: گشت‌های تعزیرات به صورت هدفمند و بر اساس شکایات مردمی ساماندهی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: گشت‌های تعزیرات به صورت مشترک با کارشناسان غذا و دارو به منظور بررسی عملکرد داروخانه‌ها، مراکز درمانی که اقدام به فروش ماسک می‌کنند، انجام می‌شود.

مختاری افزود: امروز متأسفانه شاهد بازار آشفته و تشکیل پرونده‌های متعدد در این بخش به لحاظ گران‌فروشی بودیم که مطمئناً برخوردهای سخت در انتظار افرادی است که چه به صورت خرده فروشی و یا شرکتی از سلامتی مردم سو استفاده کرده اند.

وی اضافه کرد: واحدهای توزیعی مکلف به رعایت نرخ مصوب هستند و مشاهده تلف از سوی آنها غیر قابل پذیرش است و عواقب سختی در انتظارشان خواهد بود.

کد خبر 4860959

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت شهرستان کرج ویروس کرونا تعزیرات حکومتی البرز انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟