Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های جهادی دانشجویی و مردمی اردبیل در نامه‌ای، آمادگی خود را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای کنترل کرونا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه‌های جهادی فاطمه الزهرا (س) و شهید سلیمانی که وابسته به بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هستند و همچنین گروه جهادی خیریه مردمی نوکران ، در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، برای همراهی با دانشگاه علوم پزشکی این استان برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیوع کرونا در کشور با اینکه به نظر می‌رسد کنترل شده است، اما نگرانی‌هایی بین مردم ایجاد کرده و برای همین امر حضور گروه‌های جهادی را برای کمک به آموزش مردم و همچنین توزیع ماسک و اقلام بهداشتی ضروری به نظر می‌رسد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد