Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی ضمن اعلام نتایج قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: محمد باقر قالیباف با یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۷ رای منتخب اول مردم تهران در مجلس یازدهم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید اسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام قطعی شدن نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران گفت: طبق آرا محمد باقر قالیباف با یک میلیون و 265 هزار و 287 رای، مصطفی آقا میرسلیم با 892 هزار و 318 رای، مرتضی آقاتهرانی با 868 هزار و 25 رای و الیاس نادران با 841 هزار و 956 رای به عنوان منتخبین مردم تهران در مجلس یازدهم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: سید محسن دهنوی با 829 هزار و 292 رای، سید محمود نبویان با 821 هزار و 203 رای، سید احسان خاندوزی با 801 هزار و 696 رای، اقبال شاکری با 795 هزار و 211 رای، ابوالفضل عمویی با 792 هزار و 964 رای، بیژن نوباوه وطن با 792 هزار و 565 رای، مجتبی توانگر با 789 هزار و 913 رای، فاطمه رهبر با 787 هزار و 485 رای، محسن پیرهادی با 785 هزار و 450 رای، روح الله ایزدخواه با 784 هزار و 456 رای، احمد نادری با 783 هزار و 545 رای، عبدالحسین روح الامینی با 779 هزار و 479 رای، سید نظام الدین موسوی با 778 هزار و 618 رای، زهره الهیان با 773 هزار و 263 رای، مالک شریعتی نیاسر با 768 هزار و 139 رای، مهدی شریفیان با 760 هزار و 16 رای، سید رضا تقوی با 753 هزار و 307 رای، سمیه رفیعی با 742 هزار و 975 رای، سید علی یزدی خواه با 742 هزار و 394 رای، علی خضریان با 740 هزار و 33 رای، رضا تقی پور انوری با 728 هزار و 238 رای، فاطمه قاسم پور با 726 هزار و 7 رای، مجتبی رضاخواه با 723 هزار و 729 رای، رضا سادات لاجوردی با 714 هزار و 931 رای، غلامحسین رضوانی با 711 هزار و 608 رای و عزت الله اکبری تالارپشتی با 642 هزار و 214 رای به عنوان منتخبین مردم تهران در مجلس یازدهم انتخاب شدند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟