Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ۳ نفره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی فدراسیون فوتبال فهرست مورد تایید خود را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داد.

قدس آنلاین: به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ارائه تاییدیه‌های نفراتی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را داشتند یک شنبه هفته گذشته (۲۷ بهمن) به اتمام رسید و نفراتی که توانستند ۱۰ معرفی نامه اعضای مجمع را برای پست ریاست و ۵ معرفی نامه را برای عضویت در هیئت رئیسه به دبیرخانه فدراسیون ارائه کنند، وارد مرحله بررسی صلاحیت‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ۶ نامزد به نام‌های حیدر بهاروند، هدایت الله ممبینی، عباس صوفی، حبیب کاشانی، محمد حسین قریب و مهدی محمد نبی توانستند دست کم ۱۰ تاییدیه را تحویل بدهند.

کمیته سه نفره بررسی صلاحیت‌ها شامل ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون) و جعفر سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) هم از دوشنبه ۲۸ آبان بررسی صلاحیت‌ها را آغاز کرد و فعالیت های این کمیته روز گذشته(3 اسفند) به اتمام رسید.

اسامی نفرات تایید صلاحیت شده از سوی این کمیته روز گذشته در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و قرار است پس از استعلام های چهارگانه این وزارت خانه از نهادهای مختلف به زودی نفرات نهایی برای حضور در انتخابات پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال بررسی صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود