Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در خصوص نمایشگاه‌های بهاره گفت: این نمایشگاه‌ها باید فضایی فراهم کنند تا تولید کنندگان شناسنامه دار اقدام به فروش کنند و شرایط قابل نظارت باشد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی اسفنانی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره باید به نحوی برپا شود که تولید مستقیما به دست مصرف کننده برسد، اظهار کرد: در این نمایشگاه واسطه باید حذف شود ولی در واقعیت اینگونه عمل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: وقتی نمی‌توان تولیدات را مستقیما به دست مردم رساند، پس باید شرایطی فراهم شود که مردم کالایی را خریداری کنند که قیمتی پایین‌تر از بازار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با بیان اینکه تعزیرات چشم بینای نمایشگاه بهاره است، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها باید فضایی فراهم کنند که تولیدکنندگان شناسنامه دار اقدام به فروش کنند تا شرایط قابل نظارت باشد.

اسفنانی خاطرنشان کرد: در گذشته گاه با برگزاری نمایشگاه مخالفت می‌کردیم چرا که افرادی غرفه‌ها را دریافت و آن را به افراد فاقد شناسنامه کاری واگذار می‌کردند.

وی گفت: امسال نظارت کامل صورت گرفت تا غرفه به افرادی تعلق گیرد که دارای جواز بوده و اصناف بر آنها نظارت داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با اشاره به دو الزام مرغوبیت و قیمت پایین در نمایشگاه‌های بهاره گفت: تعزیرات نیروی مستقر در نمایشگاه دارد و مردم در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۳۵ تعزیرات مساله را در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه بهاره تعزيرات حكومتي نمایشگاه های بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان