Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:10:13 GMT

واکنش فرماندار اصفهان به لغو بازی سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۳۹۵

واکنش فرماندار اصفهان به لغو بازی سپاهان و پرسپولیس

فرماندار اصفهان گفت: شورای تأمین در هر مسئله‌ای ورود پیدا نمی‌کند و موضوع لغو بازی سپاهان و پرسپولیس ارتباطی به شورای تأمین ندارد. با توجه به اینکه گفته شده‌ است به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تجمعات خودداری شود، این موضوع در اختیار تربیت بدنی و دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته‌ است.

حسین سیستانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با واکنش فرمانداری اصفهان به عنوان عضو شورای تأمین استان به تجمعات صورت گرفته از سوی هواداران سپاهان که خواستار لغو بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران هستند، اظهار کرد: این موضوع ارتباطی به شورای تأمین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه گفته شده‌است به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تجمعات خودداری شود، این موضوع در اختیار تربیت بدنی و دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته‌است تا تصمیم‌گیری نمایند. تربیت بدنی باید در این شرایط قضیه را پیگیری کند و متناسب با شرایط تصمیم‌گیری نماید.

وی افزود: هیئت فوتبال نیز می‌تواند اختیاری را از سازمان لیگ بگیرد و در این باره تصمیم بگیرد. سازمان لیگ است که باید در این رابطه تصمیم بگیرد.

فرماندار اصفهان در پاسخ به اینکه در مواقع خاصی سازمان لیگ تصمیم‌گیری در خصوص مسابقات را به شورای تأمین استان‌ها می‌سپارد، خاطرنشان کرد: شورای تأمین در هر مسئله‌ای ورود پیدا نمی‌کند و این خود سازمان لیگ است که باید تصمیم‌گیری نماید.

سیستانی پیرامون اینکه ورودش می‌تواند سبب لغو بازی امروز با توجه به تجمعات و امکان پیش آمدن مسائل امنیتی شود، تصریح کرد: در این خصوص سازمان لیگ و تربیت بدنی باید نظر بدهند.

کد خبر 411879

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار اصفهان سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس اصفهان شورای تامین استان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تربیت بدنی سازمان لیگ فوتبال لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای تأمین تربیت بدنی سازمان لیگ تصمیم گیری لغو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان و نقشه نخ‌نمای سازمان لیگ!
  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر