Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش معنوی «ختم صلوات» به نیت تعجیل در فرج امام عصر(عج) و با نگاه الهی به وقایع جامعه و رویکرد قرآنی به مسائل روز در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، به نیت تعجیل در فرج امام عصر(عج) و با نگاه الهی به وقایع جامعه و رویکرد قرآنی به مسائل روز با امید انتخاباتی در راستای پیروزی جبهه حق و ناامیدی جبهه کفر، پویش معنوی «ختم صلوات» از سوی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شبکه قرآن و معارف سیما ضمن پوشش زنده مراسم انتخابات در برنامه روز همدلی و ارتباط زنده با امامزاده صالح (ع) و مسجد جامع لویزان که محل قرار قرآنیان بود.

 

طرح پویش «ختم صلوات» به نیت تعجیل در فرج امام عصر(عج) و با نگاه الهی به وقایع جامعه و رویکرد قرآنی به مسائل روز ابتکاری بود که با استقبال گسترده مردم ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی همراه شد و در روز انتخابات تعداد ۱۰۷۲۷۳۰۰ صلوات ختم شد

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: به نیت سلامتی امام زمان عج پویش ختم صلوات قرآن و معارف ختم صلوات شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها