Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران سپاهان که به تصمیم سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس بدون حضور تماشاگران اعتراض دارند، اجازه خروج بازیکنان سپاهان از هتل را نمی‌دهند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تصمیم سازمان لیگ فوتبال برای برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران باعث شده از روز گذشته حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص این بازی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف و حدیث‌ها از جایی شدت گرفت که فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مسابقات ورزشی از روز دوشنبه به مدت 10 روز تعطیل است و این سئوال در ذهن فوتبا‌ل‌دوستان شکل گرفت که با وجود خطر شیوع ویروس کرونا در کشور چرا این امر شامل مسابقات امروز یکشنبه نشده است.

اما این پایان کار نبود و فدراسیون پزشکی ورزشی در نخستین دقایق بامداد امروز اطلاعیه دیگری منتشر و اعلام کرد مسابقات ورزشی برگزار می‌شود اما بدون حضور تماشاگران.

تلاش جدی سپاهانی‌ها برای لغو دیدار با پرسپولیس در فاصله 2ساعته تا بازی/ کار به استانداری رسیداطلاعیه رسمی هیئت فوتبال اصفهان: دیدار سپاهان و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شودمدیرعامل باشگاه سپاهان: مصرانه خواستار تعویق بازی با پرسپولیس هستیم

سازمان لیگ فوتبال شب گذشته اعلام کرد تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم ، فوتبال ساحلی و فوتسال بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

این امر با واکنش و اعتراض مسئولان باشگاه سپاهان مواجه شده است و آنها در مصاحبه‌های خود خواستار به تعویق افتادن این مسابقه شده‌اند.

جمعی از هواداران سپاهان نیز از ساعتی پیش مقابل محل اقامت این تیم در هتل کوثر تجمع کرده و مخالفت خود با برگزاری این دیدار را اعلام کرده و مانع خروج بازیکنان و عوامل این تیم از هتل شده‌اند.

بازیکنان، کادرفنی و سایر عوامل تیم فوتبال سپاهان هم‌اکنون منتظر اعلام تصمیم باشگاه هستند و هنوز از هتل کوثر خارج نشده‌اند.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدون حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان