Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:48:03 GMT

دلیل فرمانداری ورامین برای لغو بازی مشکوک است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۰۵۲

دلیل فرمانداری ورامین برای لغو بازی مشکوک است

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دیدار دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۴ امروز به میزبانی ورامین باید برگزار شود، اما در فاصله نیم ساعت به آغاز مسابقه به یکباره اعلام شد این بازی برگزار نخواهد شد.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به لغو دیدار دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران گفت: در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز بازی فکسی از فرمانداری ورامین به فدراسیون ارسال شد که بازی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اعلام کردند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این مسابقه لغو می گردد.

سرپرست سازمان لیگ والیبال با تاکید بر اینکه این دلیل مشکوک است، ادامه داد: آنها می دانستند این ویروس وجود دارد اما چرا از شب گذشته و یا حداقل از صبح امروز این بازی را لغو نکردند و تا فاصله نیم ساعت به آغاز بازی خبر لغو را اعلام کردند چه اتفاقی رخ داده است.

وی در ادامه افزود: داورزنی پیگیر این موضوع خواهد بود، به دلیل اینکه این نامه از سمت نماینده دولت (فرمانداری) ارسال شده است ما مجبور هستیم بازی را لغو کنیم.

کد خبر 4861077 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ورامین فرمانداری ورامین هیئت دولت لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد قهرمانی آسیا لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سایپا به نتیجه تساوی رسیده که در نیمه اول این بازی یک صحنه مشکوک رقم خورد اما داور تصمیمی برای پنالتی نداشت.

ویدئو: 331084

در این صحنه بازیکن سایپا پای محمدرضا سلیمانی را زده و او را سرنگون کرد و در حالی که بازیکنان ملوان از خطای پنالتی اطمینان داشتند، داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

عدم اعلام پنالتی خشم شدید مهدی تارتار را به دنبال ‌داشت که داور یک کارت زرد به سرمربی ملوان نشان داد.

دیگر خبرها

  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!