Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت اخیر هافبک تیم فوتبال رئال‌مادرید او را برای نزدیک به دو ماه از همراهی کهکشانی‌ها باز خواهد داشت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت ادن ازار پس از مصدومیتش در بازی شب گذشته (شنبه) کهکشانی‌ها در خانه لوانته را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هافبک هجومی بلژیکی کهکشانی‌ها ازار که در نیمه دوم بازی مصدوم و مجبور به ترک میدان شد، از ناحیه استخوان نازک نی پای راست دچار شکستگی خفیف (مو برداشتن) شده است.

رئال مادرید از ادامه دار بودن روند ارزیابی مصدومیت ازار خبر داده و زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام نکره است اما مصدومیتی که او دچارش شده برای بهبودی معمولاً دو ماه زمان می‌برد.

این مصدومیت همان مصدومیتی است که 83 روز پیش در مصاف با پاری‌سن‌ژرمن گریبان ازار را گرفت. او در حالی مجدداً خانه‌نشین می‌شود که از زمان بازگشتش به میادین تنها دو بازی انجام داده است.

به این ترتیب ازار قطعاً بازی چهارشنبه شب کهکشانی‌ها در خانه مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ال‌کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را از دست خواهد داد.

لالیگا| رئال مادرید با شکست مقابل لوانته به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی ال کلاسیکو ادن ازار لالیگا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی ال کلاسیکو ادن ازار لالیگا رئال مادرید منچسترسیتی ال کلاسیکو ادن ازار لالیگا رئال مادرید رئال مادرید کهکشانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم