Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:18:14 GMT

دستگیری قاتل یک زن ناشناس در جنگل های نکا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۰۶۷

دستگیری قاتل یک زن ناشناس در جنگل های نکا

حوادث رکنا : اختلافات شخصی یک قاتل جوان با زنی 48 ساله در نکا موجب کشتن او شد.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زارع، گفت: درپی کشف جسد زن ناشناس ۴۸ ساله ای در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه مقتول که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بوده و مدتی پیش از منزل خارج و مفقود شده بود را شناسایی کردند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه با توجه به وجود آثار قتل در بدن مقتول اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند، گفت: درادامه تحقیقات پلیسی، مقتول شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاه خود در استان تهران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: این متهم ۲۸ ساله در تحقیقات پلیسی انگیزه خود از ارتکاب به این جنایت را اختلافات شخصی خود با مقتول عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس منزل جنایت اخبار حوادث قاتل کشتن ناشناس قاتل جوان یک زن اخبار مازندران ویروس عکس ویروس کرونا فیلم اخبار تهران کرونا تهران حوادث تهران ایرانی مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش