Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:07:56 GMT

اعلان جنگ ستاره ذوب به استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۲۲۰

اعلان جنگ ستاره ذوب به استقلالی ها

هافبک تکنیکی ذوب آهن از آمادگی خود برای تقابل با استقلال در استادیوم آزادی خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا عباسی ، هافبک تکنیکی ذوب آهن بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، اکنون شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده و امیدوار است کادرفنی در این بازی به او فرصت بدهند.

محمدرضا عباسی درباره این دیدار اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت:

شرایط تیم خدا را شکر خیلی خوب است و در هفته‌های اخیر هم کادرفنی به شناخت کافی روی تیم و بازیکنان رسیده و نتایج خوبی هم گرفتیم و از همه نظر آماده بازی حساس مقابل استقلال هستیم و امیدوارم در شرایطی که به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم دست پر به خانه برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد دشواری تقابل با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت:

بله قطعاً بازی سختی است و استقلال تیم خوب و با کیفیتی است ولی خب همانطور که گفتم شرایط ما طوری است که به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

محمدرضا عباسی وینگر ذوب آهن در مورد وضعیت خودش هم گفت:

متاسفانه من در هفته پایانی نیم فصل اول دچار مصدومیت شدم و چند هفته کنار تیم نبودم ولی الان چند روزی می‌شود که کارم را دوباره شروع کردم و در تمرینات حضور دارم و مشکلی برای بازی ندارم و اگر کادرفنی صلاح بداند هر چند دقیقه در ترکیب باشم برای موفقیت تیم تلاشم را می‌کنم.

محمدرضا عباسی در مورد اینکه معمولاً در دیدارهای حساس مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی دارد هم گفت:‌

بله خدا را شکر هم این فصل و هم فصل‌های قبل توانستم عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشم و کادرفنی هم از من راضی بودند ولی همانطور که گفتم با توجه به اینکه چند هفته از میادین دور بودم بستگی به تشخیص کادرفنی دارد که در این بازی حضور داشته باشم یا نه.

محمدرضا عباسی در مورد حضور ارسلان مطهری مقابل ذوب آهن و اینکه آیا موفق به مهار او می‌شوند یا نه، هم توضیح داد:

برای ارسلان خوشحالم که بالاخره به خواسته‌اش رسید و پیراهن استقلال را بر تن کرد و در این تیم هم موفق ظاهر شده است. در مورد مهار او باید بگویم استقلال بازیکنان قابل زیادی دارد و اینطور نیست که فقط بخواهیم یک نفر را مهار کنیم و برای کل این تیم برنامه داریم که امیدوارم به خوبی در زمین پیاده شود و نتیجه خوبی کسب کنیم. ما اهل کری خواندن نیستیم و نه من، بلکه کل ذوب آهنی‌ها از چنین فضایی همیشه دوری کردیم و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی بازی خودمان باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال ذوب آهن اصفهان محمدرضا عباسی محمدرضا عباسی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد