Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند این رژیم ممکن است نزدیک به ۲۰۰ تبعه کره جنوبی را در یکی از پایگاه‌های نظامی خود در جنوب قدس قرنطینه کند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تصمیم به اینکار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون در این باره اظهارنظر نکرده اند.

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد تل‌آویو کره جنوبی و ژاپن را به فهرست کشور‌های آسیایی که دارای ممنوعیت سفر به سرزمین‌های اشغالی هستند، افزوده است.

در همین حال وزارت امور خارجه کره جنوبی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد به سبب نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا، بعدازظهر شنبه از ورود آن دسته از مسافران یک هواپیمای خطوط هوایی کره که تبعه کره جنوبی بودند، به فرودگاه بین‌المللی بن گورین تل آویو جلوگیری شد.

این وزارتخانه اعلام کرد: از آنجایی که این اقدام بدون اعلام قبلی از سوی اسرائیل انجام و به خاطر مشکلاتی که برای مسافران کره جنوبی ایجاد شد، شکایت خود را اعلام کردیم و خواستار خودداری از تکرار اینگونه اقدامات شدیم.

کره جنوبی روز یکشنبه ابتلای ۱۲۳ تن دیگر در این کشور به کرونا را تایید و اعلام کرد شمار مبتلایان به ۵۵۶ نفر رسیده است. ویروس کرونا ابتدا در چین شیوع پیدا کرد و بیش از ۲۴ کشور دیگر را نیز گرفتار کرده است. چین بیش از ۷۶ هزار مورد ابتلا به کرونا و دو هزار و ۴۴۲ مورد مرگ و میر بر اثر ابتلا به این بیماری را گزارش کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ووهان چین رژیم صهیونیستی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟

منابع مقاومت فلسطین گزارش دادند که در حمله امروز به «کرم ابوسالم» فرماندهی مسئول حمله به مناطقی در رفح مورد هدف قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، مقاومت فلسطین ظهر امروز یکشنبه در عملیاتی منحصر به فرد فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کرم ابوسالم را هدف قرار داد.

طبق گزارش المیادین، یک منبع در مقاومت در این باره گفت: فرماندهی صهیونیستی که مورد هدف قرار گرفت مسئول بمباران مناطقی در رفح است و فرماندهانی در ارتش، اطلاعات و شاباک را در بردارد.

منابع خبری گزارش دادند که این عملیات منجر به کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.

منابع مقاومت فلسطین افزودند: این عملیات از نظر طراحی و برنامه‌ریزی و قدرت اطلاعاتی منحصر به‌فرد است و نشان‌دهنده قدرت بالای مقاومت در هدف قرار دادن اهداف خود با راکت و خمپاره‌های مناسب است.

این منابع تاکید کردند: این عملیات پیام‌های سیاسی و نظامی متعددی را در بردارد که در راس آن آمادگی دائمی مقاومت برای دفاع از مردم فلسطین در برابر تجاوزهای وحشیانه دشمن است. عملیات کرم ابوسالم پیام‌های نظامی درخصوص قدرت مقاومت و ثبات آن علیرغم اظهارات مداوم صهیونیست‌ها مبنی بر موفقیت آن‌ها، نیز دارد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که رویداد کرم ابوسالم «اتفاقی خطرناک» است و اطلاعاتی درمورد اهداف مورد اصابت و تعداد مجروحین وجود دارد که انتشار آن‌ها ممنوع است.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که پدافند هوایی اسرائیل در پاسخ به بمباران کرم ابوسالم مناطقی در رفح را بمبارن خواهد کرد.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز گزارش داد که ارتش صهیونیستی بالگردهایی را به پایگاه کرم ابوسالم اعزام کرده تا نظامیان زخمی را منتقل کنند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که تقریبا ۱۰ راکت از یک نقطه نزدیک به گذرگاه رفح به سمت کرم ابوسالم شلیک شدند و گذرگاه کرم ابوسالم اکنون بسته شده است.

ظهر امروز گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که با راکت‌های «رجوم» تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد