Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تیزهوشی یکی از اعضای شورای حل اختلاف کافی بود تا راز فریبکاری پلیس زن قلابی فاش شود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی قاسمی" رئیس کلانتری 122 دربند گفت: ساعت 16:50 روز گذشته 3 اسفند ماه امسال یکی از اعضای شورای حل اختلاف به مداخله های غیر قانونی خانمی با درجه سرهنگی که مدعی است ضابط قضائی و از ماموران کلانتری 127 نارمک است نسبت به دخالت های وی در امورات قضائی شکایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتر محله دربند بیان داشت: با تماس تلفنی عوامل انتظامی شورای اختلاف تیمی از ماموران کلانتری به شورای حل اختلاف مذکور مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند.

وی اظهار داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، خانمی که لباس کارمندی ناجا بر تن کرده و از اتیکت های نظامی با درجه سرهنگی استفاده و ضمن معرفی خود به عنوان ضابط قضائی کلانتری 127 نارمک در امورات قضائی شواری حل اختلاف دخالت می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در استعلام های انجام شده مشخص شد که متهم در کلانتری 127 نارمک مشغول به کار نبوده و مدارک وی جعلی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم که خود را ( الف . ع) معرفی می کرد برای بررسی های تکمیلی به کلانتری دربند انتقال و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت.

قاسمی افزود: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران کلانتری دربند قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث اخبار حوادث عکس شورای حل اختلاف قلابی تیزهوشی پلیس زن ویروس عکس ویروس کرونا فیلم اخبار تهران کرونا تهران حوادث تهران ایرانی مشکوک حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا