Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:24:39 GMT

انتخابات هیأت مدیره کانون وکلا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۴۹۰

انتخابات هیأت مدیره کانون وکلا به تعویق افتاد

کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد که انتخابات هیأت مدیره این کانون به دلیل پر خطر بودن برگزاری انتخابات به جهت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به موجب تصمیم مورخ ١٣٩٨.١٢.٤هیأت نظارت بر انتخابات سی و یکمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری، مقرر شد با توجه به پاسخ کتبی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (نامه فوری- فوری) مبنی بر پر خطر بودن برگزاری انتخابات پیش رو، ناشی از شیوع و انتشار کووید ۱۹( بیماری کرونا ویروس جدید) جلسه هیأت عمومی کانون مرکز به منظور رأی گیری و انتخابات مورخ ١٣٩٨.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١٢.٨،برگزار نم‌یشود و زمان برگزاری آن، طی اطلاعیه بعدی هیأت نظارت و پس از رفع موانع مخاطره آمیز سلامت جامعه که به تأیید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خواهد رسید، ضمن رعایت مقررات مربوط به انتشار آگهی تاریخ برگزاری انتخابات، اعلام خواهد شد. 

هم چنین کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد که به جهت پرخطربودن همایش‌ها و تجمعات بخاطر شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن استقلال کانون وکلای دادگستری مرکز در تاریخ ۹۸.۱۲.۶ لغو و به تاریخ دیگری در اولین فرصت در سال ۱۳۹۹ موکول شد.

ضمنا اختبار کارآموزان وکالت در اسفند ۱۳۹۸ نیز لغو متعاقبا زمان برگزاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات وزارت بهداشت آموزش پزشکی درمان کانون وکلای دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد