Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:05:49 GMT

اتوبوس سپاهان عازم ورزشگاه نقش جهان شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۶۲۴

اتوبوس سپاهان عازم ورزشگاه نقش جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز یکشنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر برگزار شود، به خاطر تجمع هواداران سپاهان مقابل هتل این تیم، این مسابقه با تاخیر برگزار می شود.

هواداران سپاهان در اعتراض به بدون تماشاگر بودن این مسابقه مقابل هتل این تیم تجمع کردند و مانع حرکت اتوبوس این تیم اصفهانی به سمت ورزشگاه با اقدامات مختلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت و بعد از صحبت های امیر قلعه نویی و مهدی کیانی سرمربی و کاپیتان سپاهان با هواداران و همچنین تدابیر نیروهای انتظامی، اتوبوس سپاهان حدود ساعت ۱۶:۱۰ هتل را به سمت ورزشگاه نقش جهان ترک کرد.

این در حالی است که افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرده طبق قانون این تیم فقط ۳۰ دقیقه منتظر تیم سپاهان می ماند و در غیر اینصورت باید سوت بازی به سود پرسپولیس زده شود.

کد خبر 4861116

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد قهرمانی آسیا لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!