Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:49:29 GMT

۳ کمپ ویژه زلزله زدگان در قطور دایر می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۷۸۲

۳ کمپ ویژه زلزله زدگان در قطور دایر می شود

امیرعباس جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله زده قطور خوی اظهار کرد: در اثر وقوع زمین لرزه و پس لرزه‌ها در منطقه قطور خوی منازل ۴۳ روستای بین ۱۰ تا ۱۰۰ تخریب شده و آسیب دیده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم‌های ارزیاب مشغول بررسی میزان خسارات دقیق در روستاهای زلزله زده هستند ادامه داد: بعد از وقوع زمین لرزه جلسه شورای مدیریت بحران ساعت ۲ ظهر یکشنبه در منطقه قطور با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد و تدابیر لازم برای امداد رسانی مناسب در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت بحران آذربایجان غربی از توزیع چادر و اقلام امدادی بین خانوارهایی که منازل آنها بیش از ۵۰ درصد تخریب شده اند خبر داد و اظهارکرد: سه کمپ نیز برای اسکان زلزله زدگان دایر می‌شود.

جعفری با بیان اینکه هم اکنون تمام نیروهای امدادی در محل حاضر بوده و مشغول امدادرسانی هستند افزود: در این زمین لرزه ۶۵ نفر مصدوم شدند که از این تعداد هم اکنون هشت نفر بستری بوده و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه امروز یکشنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر منطقه قطور خوی را لرزاند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی زلزله زمین مدیریت بحران قطور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان لرزید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان لحظاتی قبل با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر لرزید.

بیشتر بخوانید: تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید

ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229421 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان