Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران ما انتظار داشتند که به ورزشگاه نرویم, حتی آنها حاضر بودند که بازی ۳ بر صفر شود ولی ما به ورزشگاه نرویم. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, رضا فتاحی در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر, درباره عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در زمان مقرر در ورزشگاه نقش جهان, اظهار داشت:  هوادار ما حق دارد که اعتراض کند ولی این درست نیست که اعلام شود به خاطر بیماری کرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت همه مردم برای ما و همه مسئولان مهم است ولی در جلسه هماهنگی دیشب اعلام کردیم که اگر قرار است بازی بدون تماشاگر باشد, باید برگزار نشود. امروز هم نامه زدیم و این موضوع را تکرار کردیم.

وی ادامه داد: بازی ما با استقلال در جام حذفی مقابل استقلال به دلیل آلوگی هوا لغو شد و اگر آن بازی به دلیل حفظ سلامت لغو شده, این بازی هم باید لغو شود اما گفتند چنین چیزی امکان ندارد و باید بازی کنید. در هتل حبس بودیم ولی هوادار ما هم حق دارد, چون با این تیم زندگی می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه «این بازی شاید سرنوشت قهرمانی لیگ را رقم بزند» گفت: به سازمان لیگ گفتیم که استقلال هم یک بازی عقب ‌افتاده با فولاد دارد و ما هم در همان تاریخ که قرار است بازی استقفلال و فولاد برگزار شود, بازی می‌کنیم. حتی گفتیم 2 یا 3 روز یکبار بازی می‌کنیم ولی متاسفانه قبول نکردند و گفتند باید هرطور که شده بازی کنید.

فتاحی یادآور شد: برای هوادار ارزش قائل هستیم. اصفهان به این تیم زنده است و همه انتظار دارند که بازی با حضور هواداران برگزار شود. خواستیم به هواداران احترام گذاشته شود و همانطور که بازی استقلال و سپاهان را لغو کردند, این بازی را نیز لغو کنند. باید به نظر مردم احترام گذاشته و بازی به زمانی دیگر موکول می‌شد.

وی درباره اینکه چرا سپاهانی‌ها دیر به سمت ورزشگاه حرکت کردند, گفت: 2 ساعت در هتل حبس بودیم. از ساعت 2 بعدازظهر طبق برنامه‌ریزی در لابی بودیم و فیلم‌های آن موجود است ولی هوادار ما انتظار داشت که به ورزشگاه نرویم, حتی آنها حاضر بودند که بازی 3 بر صفر شود ولی ما به ورزشگاه نرویم. در حق هواداران سپاهان ظلم شده و هوادار ما باید این بازی را از نزیک می‌دید. از آنها عذرخواهی می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. ما مجبور شدیم بازی کنیم و امیدوارم دست پر خارج شویم از زمین خارج شویم.

پیروانی: سپاهان برای نیامدن به ورزشگاه بهانه می‌آورد/ آنها بدانند ما پرسپولیس هستیم نه یک تیم دسته پنجمی!

 

انتهای پیام/

 

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اصفهان پرسپولیس سپاهان اصفهان ورزشگاه نرویم هوادار ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)