Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انصرافی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نفع منتخب کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس یازدهم به منتخب این حوزه انتخابیه ‌تبریک گفت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلیبر، مجید قربانی کاندیدای انصرافی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نفع منتخب کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس یازدهم در پیامی پیروزی حسین حاتمی در حوزه انتخابیه ‌کلیبر، خدآفرین و هوراند را در مجلس یازدهم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:‌ انتخاب جنابعالی به‌عنوان نماینده مردم شریف کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی موجب مسرت و شادی شد. ضمن عرض تبریک و شادباش، آنچه که این موفقیت را دلچسب‌­تر و گواراتر ‌می‌کند، انصراف اینجانب به نفع حضرتعالی و پیروزی منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است.

امیدوارم رأی اعتماد مردم شریف خطه قره­داغ، اراده راسخ شما را همچون بنیانی مرصوص در جهت پیشرفت و آبادانی منطقه و حل مشکلات و گرفتاری هایشان دوچندان کرده باشد.

معتقدم موفقیت در این مسئولیت خطیر جز با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم میسر نخواهد شد.

از درگاه پروردگار برای حضرتعالی توفیق عرض اخلاص و پیگیری منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌­ای(مدظله‌­العالی) را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

کد خبر 849315 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند