Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:27:34 GMT

مصرف تریاک در مرغداری های زنجان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۰۸۶

مصرف تریاک در مرغداری های زنجان صحت ندارد

زنجان-معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت: خوراندن تریاک تاکنون در هیچ یک از مرغداری و در هیچ یک از طیور تولیدی در استان گزارش داده نشده است.

به گزارش قدس آنلاین،معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت: خوراندن تریاک تاکنون در هیچ یک از مرغداری و در هیچ یک از طیور تولیدی در استان گزارش داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید اسکندرپور اظهار کرد: تریاک نه تنها تأثیری در افزایش وزن مرغ ندارد، بلکه به علت بالا بردن متابولیسم پایه و سوزاندن ذخایر بدن موجب کاهش وزن در مرغ‌ها نیز می‌شود. به عبارتی می‌توان اذعان کرد این ماده بر وزن مرغ‌ها تأثیر معکوس خواهد داشت.

وی افزود:از سوی دیگر نسبتا با مصرف غذای کمتر، گوشت بیشتر و با کیفیت بالاتری تولید می‌کنند. در حقیقت سرعت رشد مرغ‌های امروزی حاصل تلاش علمی ۶۰ ساله دانشمندان نه خوراندن هورمون و تریاک به مرغان است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرغ تریاک هیچ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • پرِگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • هشدار! این دارو معتادتان می‌کند