Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن می گوید تمام تلاش خود را برای رسیدن تیمش به یک ثبات فنی انجام می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میودراگ رادولوویچ در گفت و گو با خبرنگار ما در آستانه دیدار با استقلال درباره شرایط تیمش و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

استقبال مردم اصفهان از من صمیمانه بود

میودراگ رادولوویچ گفت:

می توانم نکات مثبتی از گرمی مردم در اصفهان بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها استقبال صمیمانه ای از من کردند اما تکرار می کنم که مهم ترین اولویت ما رساندن تیم به یک ثبات است. ما ۱۱ بازی سخت پیش رو داریم. بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم تیم را در سطح خوبی حفظ کنیم.

با ۵ تیم بالایی جدول قابل مقایسه نیستیم

میودراگ رادولوویچ گفت:

اگر بخواهیم صادق باشیم نمی توانیم تیم مان را با ۵ تیم بالایی جدول مقایسه کنیم. اما مطمئنا تمام تلاشمان را می کنیم تا فوتبال ذوب آهن را به رخ همه تیم ها بکشیم.

**سلامتی هواداران فوتبال از هرچیزی مهم تر است

میودراگ رادولوویچ گفت:

متاسفانه می دانیم که با ویروس کرونا چه شرایطی در کل دنیا حاکم است. این ویروس همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد و فوتبال هم از این قاعده استثنا نیست. باید بگویم یکی از مهم ترین ارکان فوتبال هواداران هستند اما اولویت باید سلامتی افراد باشد. این سلامتی مردم و اعضای تیم ها هم اهمیت زیادی دارد.

**از جوان های ذوب آهن مطهری های جدید می سازم

میودراگ رادولوویچ گفت:

متاسفانه قبل از آمدن من ذوب آهن ۶ بازیکن از دست داده بود. من هم بعد از پایان نقل و انتقالات به تیم ملحق شدم. نمی خواهم درباره کیفیت بازیکنان حرف بزنم اما کیفیت ارسلان مطهری هم مشخص است و هر مربی ای آرزو دارد با چنین بازیکنی کار کند. با این حال او الان در باشگاه دیگری است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. سعی می کنم از جوان هایی که داریم ارسلان های دیگری را معرفی کنیم. امیدوارم در سال های آینده بتوانیم جایگزین های خوبی نیز برای مطهری پیدا کنیم.

**ایران با اسکوچیچ به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی می رسد

میودراگ رادولوویچ گفت:

برای تیم ملی فوتبال ایران و مربی جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. همانطور که می دانید ۱۳ سال در تیم های مختلف ملی کار کردم و تجربه بالایی در مسابقات آسیایی و المپیک دارم. مسلما ایران شانس صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی را دارد. مربی تیم هم زمان زیادی است در ایران کار می کند و شناخت خوبی دارد. امیدوارم موفق باشد و ایران به مرحله بعدی برسد.

**سخت است درباره لژیونرشدن بازیکنانم حرف بزنم

میودراگ رادولوویچ گفت:

سخت است راجع به توانایی لژیونرشدن بازیکنان ذوب آهن حرف بزنیم چون باید تمرکزمان روی مسابقات باشد. بیشتر از یک بازیکن می توانم نام ببرم که می توانند لژیونر شوند اما این کار را نمی کنم. چون باید تمرکز ما روی بازی ها باشد. با این حال بازیکنان باید روی زندگی حرفه ای شان تمرکز کنند چون فوتبال فقط آن چیزی نیست که داخل زمین می بینیم.

**قائدی می تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند

میودراگ رادولوویچ گفت:

بازی مهدی قائدی را می پسندم و فکر می کنم توانایی بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. اینکه عملکردش در آینده چگونه باشد، خیلی مشخص نیست ولی در حال حاضر پتانسیل و استعداد اینکه در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قائدی ذوب آهن اصفهان مهدی قائدی میودراگ رادولوویچ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!