Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:29:13 GMT

تساوی خانگی ملوان مقابل مدعی قهرمانی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۴۸۱

تساوی خانگی ملوان مقابل مدعی قهرمانی

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل نود ارومیه به‌تساوی بدون گل دست‌یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، دو تیم فوتبال ملوان انزلی و نود ارومیه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: رضا کرمانشاهی

کمک‌ها: حسن انتظاری - علیرضا طاهرخانی - حمیدرضا همیراد

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

ملوان در دو هفته اخیر با تساوی مقابل مس کرمان و گل ریحان البرز دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر موفق به کسب دو امتیاز شده و پیش از آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب ۲۳ امتیاز در مکان چهاردهم جدول ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل نود ارومیه هفته گذشته در دیداری خانگی مقابل داماش گیلان به برتری دو بر صفر رسیده و با کسب ۴۱ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد؛ این تیم با تیم دوم جدول (آخرین تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند) تنها یک امتیاز فاصله داشته و برای پیروزی مقابل ملوان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیدار دو تیم با تصمیم «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» بدون حضور تماشاگر آغاز شد و قوهای سپید بدون حضور یار دوازدهم وارد زمین شدند؛ دیدار دو تیم در طول ۹۰ دقیقه متعادل بود و ملوانان سه موقعیت خوب توسط زبرجد، هاشمی نژاد و مقداد خلق کرده و نتوانستند به گل برسند.

دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه داده و ملوانان با کسب یک امتیاز ارزشمند در غیاب هواداران خود ۲۴ امتیازی شده و با یک پله سقوط در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال:

آلومینیوم اراک ۱ – بادران تهران ۰

رایکا بابل ۳ – سپیدرود رشت ۲

مس کرمان ۲ – گل ریحان البرز ۰

داماش گیلان ۱ – مس رفسنجان ۳

ملوان انزلی ۰ – نود ارومیه ۰

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز ۱

قشقایی شیراز ۰ – استقلال خوزستان ۱

آرمان گهر سیرجان ۰ – خوشه طلایی ساوه ۰

علم و ادب تبریز ۰ – نیروی زمینی تهران ۳

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی در پایان هفته بیست و پنجم با کسب ۲۴ امتیاز در مکان پانزدهم جدول ایستاد؛ تیم‌های فوتبال رایکا بابل با کسب ۲۳ امتیاز، سپیدرود رشت با کسب ۲۳ امتیاز و علم و ادب تبریز با کسب ۷ امتیاز به ترتیب در مکان‌های شانزدهم تا هجدهم ایستاده و گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دوم هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر ارومیه کرمان ملوان انزلی نود ارومیه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملاک قهرمانی در لیگ برتر، در صورت تساوی در کسب امتیاز، بازی رو در رو است نه تفاضل گل.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده درباره تنبیهات انضباطی بازیکنان خاطی اظهار داشت: در بحث بیانیه نویسی باشگاه‌ها ، خود جامعه ورزش و تیم‌ها به این جمع بندی رسیدند که چنین چیزی در هیچ کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا وجود ندارد. ما مواردی را داشتیم که دقیقه 20 بازی، یک باشگاه بیانیه می‌داد و نقطه نظراتی را درباره مسابقه‌ای که جریان داشت، مطرح می‌کرد. در هفته های پایانی لیگ این جو داشت غالب می‌شد و مسابقه‌ای بین باشگاه ها برای بیانیه نویسی بود، این موضوع در جلسه هیات رئیسه مطرح شد و واقعا از سازمان لیگ خواستند این موضوع را یک سازماندهی کنند. در نتیجه این تصمیمات در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: در وهله اول جرایم مالی، بار دوم و سوم افزایش می‌یابد و در ادامه به تنبیهات انضباطی و حتی محرومیت هم می‌رسد، این لازم بود و انتظار داریم همه باشگاه‌ها به خاطر اینکه این جو آرام باشد، انجام دهند. باشگاه‌ها هر موردی که فکر کنند حق شان تضییع شده می‌توانند طی نامه رسمی به مراجع ذیربط اعلام کنند. هر وقت قانون دست باشگاه را باز گذاشته، نیاز به بیانیه نویسی نیست.

قنبرزاده عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر هم باشگاه ها رعایت کردند و مطالب خاصی نداشتند. یکی دو مورد بود که مربوط به پیشکسوتان برخی باشگاه‌ها بود و از باشگاه خواستیم تا رعایت این موضوع را انجام دهند.

وی درباره تفاضل گل در بازی‌های مستقیم تیم‌ها برای تعیین قهرمان لیگ گفت: بر اساس امتیاز، یک تیم قهرمان می‌شود و در صورتی که امتیازها مساوی بود، تفاضل گل لحاظ می‌شود و بازی رو در رو مدنظر نیست. چون تعدادی از باشگاه‌ها ابهام داشتند، سازمان لیگ مکاتبه کرد و ابهام را برطرف کرد.

قنبرزاده درباره اینکه دو سال پیش این قانون لحاظ شد، گفت: جدول دو سال پیش را ببینید، استقلال با کسب امتیاز توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند