Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:06:54 GMT

مردم با هوشمندی رجزخوانی‌های دشمنان را از بین بردند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۶۱۰

مردم با هوشمندی رجزخوانی‌های دشمنان را از بین بردند

در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز پیام تشکر و قدردانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح زیر منتشر کرد؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اَلحَمدُالله رَبِّ‌العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه الطّاهِرینَ

بار دیگر عنایات ویژه رحمانی شامل حال ملّت ایران و به‌خصوص مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان البرز شد و توانستند صفحه نوران دیگری از شور و شعور و معرفت را به کتاب عظیم اقتدار و امنیت و عزت ایران اسلامی اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون با هوشمندی و از روی آگاهی رجزخوانی‌های دشمنان پلید و عملیات روانی رسانه‌ای گسترده آنان در جهت عدم شرکت در انتخابات را با حضور خود از بین برده و زمینه‌های ایران قوی را با تشکیل مجلس قویِ تراز انقلاب اسلامی فراهم کردند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز و آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به آنان واگذارشده از نامزدهای دیگر که تنور انتخابات را گرم کردند و زمینه‌ساز حضور مردم در این عرصه را فراهم کردند تشکر می‌نمایم. و تذکر این نکته را خالی از لطف نمی‌دانم که تا پایان دوره مجلس فعلی و آغاز مجلس جدید نزدیک صد روز فرصت وجود دارد که عزیزان منتخب بار دیگر وظایف خطیر نمایندگی مردم، فرصت‌ها و تهدیدهای استان را بررسی کنند، به دیدار مردم رفته صحبت‌های آنان را گوش‌داده و از تجربیات و ایده‌های رقبای انتخاباتی برای برنامه‌ریزی‌های آینده بهره‌مند شوند.

لازم است در اینجا از همه‌کسانی که در بهتر برگزار شدن این مهّم از ماه‌های قبل تلاش داشتند، از شورای محترم نگهبان و هیئت‌های اجرایی، از دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی و قضایی، از مجریان و ناظران و رسانه‌ها، از اولیاء مساجد و مدارس و از صداوسیمای مرکز استان تشکّر و قدردانی نمایم.

در پایان با سجده شکر در مقابل خدای سبحان به خاطر همه نعمت‌هایش و سپاس از عنایت ویژه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، یاد امام (ره) و شهیدان به‌خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز را گرامی داشته و برای ایران اسلامی و مردم غیور کشورمان افتخار و سربلندی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی تحت زعامت نایب الامام ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری رهبر انقلاب استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

 به گزارش تابناک، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آن‌ها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کار‌های تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند، اما اشتراکات آن‌ها به هم نزدیک است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟