Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان در خصوص حواشی که در اطراف هتل تیم فوتبال سپاهان ایجاد شد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ نورعلی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص لغو دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بحث هتل و آمدن سپاهان را کسی به ما اطلاع نداده بود و تا ساعت 10 صبح به ما نگفته بودند که بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ساعت 10 و 30 دقیقه اطلاع دادند بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. هواداران که بلیت تهیه کرده بودند از این موضوع ناراحت بودند و ما به مسئولین گفتیم دو سناریو را مدیریت کردیم. یک برگزار شدن بازی با تماشاگر و دوم اینکه بازی بدون تماشاچی برگزار شود که سناریوی دوم را پیاده کردیم و مانع ورود تماشاچیان به استادیوم شدیم. از صبح آماده بودیم تا ممانعت برای حضور به تماشاچیان در ورزشگاه را ایجاد کنیم و آماده اسکورت تیم‌ها به ورزشگاه نیز بودیم.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان افزود: مشکلی برابر هتل سپاهان نداشتیم. خودشان با تاخیر آماده شدند و ما اتوبوس را اسکورت کردیم تا ورزشگاه و هیچ تعرضی نه به اتوبوس و نه به هواداران نشد. 

سرهنگ نورعلی عنوان کرد:حتی از سوی هواداران سپاهان هم برای جلوگیری از حرکت اتوبوس صورت نگرفت و امنیت در محل هتل مثال زدنی بود. همه چیز آماده بود که مسابقه فوتبال دو تیم انجام شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس استان اصفهان سپاهان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان