Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زینی‌وند روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نتایج انتخابات حوزه های ۶ گانه سیستان و بلوچستان به تفکیک اظهار داشت: در حوزه انتخابیه زاهدان از مجموع ۱۷۵ هزار و ۶۲ رای ماخوذه حسینعلی شهریاری با ۶۵ هزار و ۴۲ رای و فداحسین مالکی با ۶۳ هزار و ۲۷۷ رای حائز اکثریت آرا شدند و به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه انتخابیه چابهار، کنارک، قصرقند، نیکشهر و بخش مرکزی نیکشهر از مجموع ۲۰۰ هزار و ۲۵۵ رای ماخوذه معین الدین سعیدی با ۹۰ هزار و ۸۶۳ رای حائز اکثریت آرا شد و به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز، فنوج و بخش‌های بنت، لاشار، آهوران و آشار از مجموع ۲۲۸ هزار و ۹۷۶ رای ماخوذه عبدالناصر درخشان با ۹۵ هزار و ۸۹۶ رای بیشترین آرا را بدست آورد و به عنوان متخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان از مجموع ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ رای ماخوذه ملک فاضلی با ۴۳ هزار و ۵۳۰ رای حائز اکثریت آرا و از سوی مردم این حوزه به عنوان نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی تعیین شد.

زینی وند ادامه داد: در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین زاهدان از مجموع ۸۷ هزار و ۸۸۲ رای ماخوذه اسماعیل حسین‌زهی با ۴۳ هزار و ۱۴۸ رای حائز بیشترین آرا شد و به عنوان منتخب مردم این حوزه برای مجلس یازدهم شورای اسلامی تعیین شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون از مجموع ۱۶۶ هزار و ۴۶۲ رای ماخوذه محمد سرگزی با ۷۶ هزار و ۶۸۴ رای و حبیب‌الله دهمرده با ۶۴ هزار و۳۱۴ رای حائز اکثریت آراء شدند و به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

استان سیستان و بلوچستان با ۱۸۸ هزارو ۲۲۲ کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور دارای ۲۰ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۶۲ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان برای بدست آوردن هشت کرسی یازدهمین مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت پرداختند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سیستان و بلوچستان انتخابات سیستان و بلوچستان شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی راه رای حائز اکثریت آرا سیستان و بلوچستان حوزه انتخابیه رای ماخوذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود