Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شارلوا در روزی که مهاجم ایرانی خود را به همراه نداشت، برابر صدرنشین ژوپیلر لیگ بلژیک مغلوب شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) نبرد تیم‌های بالای جدولی ژوپیلر لیگ بلژیک در چارچوب هفته نوزدهم این رقابت‌ها میان تیم‌های کلوب بروژ و شارلوا با پیروزی یک بر صفر میزبان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلانتا گل زودهنگام کلوب بروژ را در دقیقه نخست این بازی وارد دروازه شارلوا کرد.

علی قلی‌زاده در این مسابقه در ترکیب اصلی تیم شارلوا بازی کرد. کاوه رضایی نیز به دلیل مفاد قرارداد انتقال قرضی‌اش از کلوب بروژ به شارلوا در رویارویی این دو تیم غایب بود.

کلوب بروژ در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک با 64 امتیاز صدرنشین است. شارلوای 48 امتیازی هم در رده چهارم جدول قرار دارد.

پیروزی ریوآوه در حضور طارمی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی قلی‌زاده کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی قلی زاده کاوه رضایی علی قلی زاده کاوه رضایی ژوپیلر لیگ بلژیک کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک

دولت فدرال بلژیک از راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه و معرفی هفته ملی اقدام علیه سرقت دوچرخه در راستای افزایش آگاهی در این باره خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سالانه هزاران دوچرخه در بلژیک دزدیده می‌شوند، اما تعداد دقیق این سرقت‌ها مشخص نیست، چراکه به احتمال زیاد بیش از نیمی از این سرقت‌ها هرگز گزارش نمی‌شوند. به همین دلیل دولت بلژیک تصمیم گرفته است تا با راه‌اندازی اولین هفته اقدام ملی علیه سرقت دوچرخه از دوشنبه پیش رو در ایستگاه مرکزی آنتورپ، این مسئله را جدی‌تر پیگیری کند. هدف مسئولان آگاهی‌بخشی در مورد این اقدام و آشنایی شهروندان با ابزاری است که برای مبارزه با آن در اختیار دارند.

رویداد جدید همچنین فرصتی برای ارائه پایگاه داده رجیستری دوچرخه من دولت بلژیک است که به صاحبان دوچرخه امکان ثبت دوچرخه‌های خود را در سیستم و درخواست یک برچسب کد QR ویژه از مقامات می‌دهد. این برچسب روی دوچرخه اعمال می‌شود و در صورت سرقت، مالک می‌تواند به راحتی آن را به پایگاه داده گزارش دهد و پلیس می‌تواند کدهای QR دوچرخه‌ها را اسکن کند و با کدهای سرقتی اعلام‌شده مطابقت دهد. به این ترتیب هر بلژیکی به یک سیستم ساده و مدرن دسترسی خواهد داشت که از سرقت دوچرخه آن‌ها جلوگیری و فعالیت پلیس و دیگران را برای شناسایی دوچرخه دزدیده‌شده آسان‌تر می‌کند.

پایگاه داده دوچرخه مفهوم جدیدی نیست و چندین سال است که در بروکسل مورد استفاده قرار دارد. اکنون نیز به مناطق فلاندر و والونیا بلژیک گسترش پیدا کرده است و اولین کاربران آن ساکنان پایتخت کشور هستند.

کدهای QR همچنین هنگام خرید دوچرخه دست دوم مزایایی را ارائه می‌دهد و یک خریدار بالقوه می‌تواند کد روی دوچرخه را اسکن کند و متوجه شود که تحت مالکیت فروشنده قرار دارد یا یک دوچرخه سرقتی است. برچسب‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر پارگی، اشعه ماوراءبنفش و آب‌وهوای بد مقاوم باشند.

کد خبر 747841

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!