Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@00:10:04 GMT

اسکان موقت ۲۰۰۰ خانوار در اثر وقوع زلزله

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۰۰۹

اسکان موقت ۲۰۰۰ خانوار در اثر وقوع زلزله

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به زلزله ۵.۷ ریشتری امروز در شهرستان خوی هزار واحد مسکونی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد خسارت دیده و از امشب حدود ۲۰۰۰ خانوار اسکان موقت داده می‌شوند.

به گزارش مشرق، محمد فرید لطیفی معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور، درباره آخرین اقدامات صورت‌گرفته در رابطه با زلزله ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ ریشتری صبح امروز که در عمق ۶ کیلومتری در شهرستان خوی اتفاق افتاد اظهار داشت: ۱۵ هزار نفر متأثر از این زلزله شدند و بلافاصله تیم‌های ارزیاب هلال احمر، اروژانس و بنیاد مسکن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: شمار مجروحان زمین لرزه خوی به ۶۵ نفر رسید

وی گفت: هزار واحد مسکونی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد خسارت دیده است، ۷۵ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۰ نفر بستری هستند و مابقی از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

وی گفت: ۴۳ روستا متأثر از این زلزله شده است و حدود ۲۰۰۰ خانوار که امیدواریم تعداد آنها کمتر هم شود اسکان موقت داده خواهد شد و چادر در بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: از زمان وقوع حادثه تاکنون به صورت میانگین هر ساعت یک پس‌لرزه رخ داده که این پس‌لرزه‌ها بعد از وقوع زلزله طبیعی است.

وی تأکید کرد: تاکنون مورد فوتی در اثر این حادثه گزارش نشده است و از سال‌های گذشته واحدهای مسکونی این منطقه تحت پوشش بیمه قرار گرفته بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث زلزله مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج

منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روز‌های گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتا قطع نموده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان