Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:30:13 GMT

سهیل مهدی: فوتبال ایران تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۵۱۱

سهیل مهدی: فوتبال ایران تعطیل نمی‌شود

برخلاف پیش بینی‌هایی که طی روزهای اخیر شکل گرفته، دیدارهای هفته آینده لیگ برتر به تعویق نخواهد افتاد و تنها بدون حضور هواداران انجام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، با شیوع موج جدی ویروس کرونا، فدراسیون پزشکی با دستورالعمل خود و در ادامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سه دیدار باقی مانده از لیگ برتر و دیدارهای این هفته از لیگ یک را بدون حضور هواداران برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند عدم حضور هواداران در اصفهان با حواشی زیادی همراه بوده و در این زمینه شایعاتی نیز مبنی بر برگزاری دیدارهای هفته آینده با حضور هواداران باعث انتقاد بیشتری شده اما سازمان لیگ با رد این شایعه اعلام کرد که دیدارهای هفته آینده نیز بدون حضور هواداران انجام خواهد شد و اخبار مربوط به تعویق یا حضور هواداران را تکذیب کرد.


سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این زمینه به ورزش سه می‌گوید: بعد از تشکیل ستاد ضد کرونا در فدراسیون ورزشی و انتشار بیانیه یک و دو، این ظن به وجود آمد که همه مسابقات ورزشی تعطیل می شود اما این مساله فوتبال را در بر نمیگیرد و ضمن اینکه صحبت های وزیر ورزش در همین رابطه است و مسابقات لیگ فوتبال طبق برنامه انجام و بدون حضور هواداران خواهد بود.


بر این اساس دیدارهای هفته آینده طبق برنامه به انجام خواهد رسید و تنها حضور هواداران با ممنوعیت همراه است.

 

سازمان لیگ برتر سهیل مهدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سهیل مهدی دیدارهای هفته آینده بدون حضور هواداران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی