Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:00:12 GMT

تشکیل ۲۲ پرونده در خصوص تخلفات انتخابات در گلستان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۷۹۵

تشکیل ۲۲ پرونده در خصوص تخلفات انتخابات در گلستان

هاشمیان گفت: در سطح استان گلستان در مورد تخلفات انتخابات ۲۲ پرونده به ثبت رسیده که بیشتر این جرائم مربوط به نشر اکاذیب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» امروز (یکشنبه 4 اسفند) در جلسه کارگروه تخلفات انتخاباتی استان گلستان اظهار کرد: اعضای ستاد کارگروه تخلفات انتخاباتی استان گلستان امروز نحوه برگزاری انتخابات، نحوه جمع آوری آرا اخذ شده و میزان مشارکت را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: تخلفات در حوزه انتخابات مورد بررسی قرار گرفته است و بنا است در خصوص برگزاری انتخابات در استان جمع بندی انجام شود.

 

هاشمیان بیان کرد: میزان تخلفات انتخاباتی  با توجه به میزان مشارکت خوبی که در استان گلستان انجام شده است نسبت به ادوار گذشته کاهش داشته است.

 

وی بیان کرد: پرونده هایی که از طریق ضابطین، مراجع نظارتی، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به دست قضات ما در خصوص تخلفات انتخابات رسیده به جد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: یکی از آیتم های جدی ما در انتخابات برخود قضایی با متخلفان است چرا که به مردم وعده دادیم که از آرای آنها صیانت خواهیم کرد و در برگزاری انتخابات و پس از آن در کنار مردم خواهیم بود.

 

هاشمیان خاطرنشان کرد: در سطح استان گلستان در مورد انتخابات 22 پرونده به ثبت رسیده است که بیشتر این جرائم مربوط به نشر اکاذیب بوده که قابل رسیدگی است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان هاشمیان ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات تخلفات انتخابات استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود