Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یک داروخانه دیگر در مشگین‌شهر به خاطر گران‌فروشی ماسک، مواد بهداشتی و پاک کننده پلمب شده و پرونده کیفری تشکیل یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از پلمب چندین داروخانه در شهر اردبیل و در ادامه نظارت‌ها بر بازار در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و برای حفظ آرامش فضای روانی مردم، یک داروخانه دیگر در مشگین‌شهر به خاطر گران‌فروشی ماسک، مواد بهداشتی و پاک کننده پلمب شده و برای صاحب این داروخانه پرونده قضایی تشکیل یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گران‌فروشی ماسک و سایر اقلام بهداشتی نه به عنوان یک تخلف صنفی. بلکه به عنوان یک رفتار مجرمانه مخل آسایش و آرامش روانی مردم، برخورد شدیدی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان می‌خواهیم نظارت دقیقی بر عملکرد داروخانه‌ها به‌خصوص در این روزها داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۱۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل اردبیل مشگین شهر داروخانه ماسک گران فروشی پلمب فارس اردبیل گران فروشی ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس