Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@19:13:16 GMT

کلاس‌های نظری دانشگاه تهران مجازی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۱۳۲

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه تهران، معاونت آموزشی دانشگاه تهران عصر یکشنبه درباره برگزاری کلاس‌های نظری دانشجویان دانشگاه تهران به‌صورت مجازی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: متعاقب اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی کلاس‌های آموزشی در برخی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه تهران تشکیل و مقرر شد کلاس‌های نظری نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی از ۵ اسفندماه جاری جهت پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی اعلام آمادگی کرده است،  اعضای هیأت علمی و دانشجویان نیز برای کسب اطلاعات لازم به آدرس elearn.ut.ac.ir مراجعه کنند.

با توجه به اعلام تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها در استان‌های تهران، قم، گیلان و البرز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کاهش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران تشکیل جلسه داد و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ ایمنی و سلامت همکاران اداری، از مدیران واحدهای مختلف دانشگاه در شهرهای تهران، کرج، قم، فومن و تالش خواست تا نحوه حضور همکاران اداری و آموزشی را تا پایان هفته جاری به گونه‌ای مدیریت نمایند که امور ضروری معطل نشود و پاسخگویی به مراجعین و دانشجویان در حد ضرورت انجام پذیرد.

این اطلاعیه صرفاً شامل همکاران مستقر در واحدهای یاد شده است و شامل مراکزی چون پارک علم و فناوری و مرکز لرزه نگاری که بر اساس وظایف ذاتی خود عمل می‌کنند، نمی‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت

رئیس دانشگاه شاهد گفت: حدود ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد در سال تحصیلی جاری جذب شدند.

چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جذب اساتید جدید در این دانشگاه گفت: امسال حدود ۵۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه شاهد جذب شده و این تعداد برای سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه جذب اساتید در این دانشگاه گفت: جذب اساتید در دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه جذب انجام می‌شود و مراحل جذب بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش یا شکایتی از اساتید از سوی دانشجویان صورت گرفته و چه برخوردی در این خصوص انجام شده گفت: از بین ۳۴۴ استادی که در دانشگاه شاهد تدریس می‌کنند، تنها شکایت از یک استاد از سوی دانشجویان داشتیم که این استاد را خودم شخصا خواستم و صبحت کردم که شروع آن هم یکی از دانشجویان بود که این استاد علیه حجاب در کلاس صحبت کرده بود که به این استاد خاطی گفته شد و تذکر لازم دادیم که تاکنون تکرار نشده است.

چلداوی اضافه کرد: شکایت از اساتید در دانشگاه شاهد بسیار معدود است و اگر موردی هم اتفاق بیفتد برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل