Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از حدود یک هفته پیش شاهد تلفات پرندگان آبزی مهاجر در سواحل بندرترکمن هستیم و این تلفات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز (یکشنبه) لاشه هزار پرنده جمع آوری شده که با احتساب تلفات روزهای گذشته به 6 هزار قطعه پرنده می رسد.

شکیبا گفت: این لاشه ها بیشتر شامل چنگر بوده و کشیم، باکلان، مرغابی و حواصیل و تعداد محدودی پلیکان در بین آن ها دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد که لاشه ها توسط کارشناسان و محیط بانان و با همکاری اداره کل دامپزشکی گلستان جمع آوری و در لایه های عمیق خاک با آهک دفن بهداشتی می شود.

شکیبا با تأکید بر این که علت مرگ و میر باید توسط دامپزشکی اعلام شود، ادامه داد: تا زمانی که معلوم شود که علت مرگ و میر پرندگان چیست مردم و گردشگران از رفتن به داخل آب خودداری کرده و به لاشه ها دست نزنند.

کد خبر 4861383

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن اداره کل محیط زیست گلستان دامپزشکی گلستان تلفات انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرنده عجیب به دزد پرندگان مشهور است! (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرنده کفچه نوک در سد درودزن شیراز (فیلم) دیده شدن پرنده‌ای که ۱۴۲ سال قبل منقرض شده بود (فیلم) نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • حواصیل هندی برای نخستین بار در قم رصد شد
  • تصاویری از فاطمه معتمد آریا، باران کوثری و هوتن شکیبا در یک فیلم
  • خراسان شمالی میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • این پرنده عجیب به دزد پرندگان مشهور است! (فیلم)
  • هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • فیلم| جنگل عمودی با ۸۰۰ درخت؛ واحه‌ای برای انسان‌ها و پرنده‌ها
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم