Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:03:31 GMT

پیروزی استراتژیک با درخشش نیروهای دفاعی(انالیز)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۵۵۰

استقلال مقابل ذوب اهن مصدومان زیادی داشت و پیش بینی میشد که بازی سختی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" استقلال از حضور هواداران اش هم در استادیوم محروم بود، اما دست اخر یک پیروزی حیاتی مقابل ذوب اهن به دست اورد. حسین حسینی یکی از مهره های موثر استقلال در بازی امروز بود. چنانکه در اینفوگرافی سایت یازده می بینید، حسینی یک بار نجات دروازه، دو مهار و یک خروج موفق انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین حرکت حسینی در اواخر نیمه اول شکل گرفت، زمانی که در موقعیت تک به تک با پهلوان، توپ را از جلوی پای این بازیکن دفع کرد و درواقع نجات دروازه را انجام داد. بعد دو سیو پیاپی هم انجام داد تا دروازه استقلال بسته بماند. این یکی از بازیهای سخت استقلال بود که در نبود قائدی و دیاباته و فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی و خستگی چند تا از مهمترین بازیکنان تیم از بازیهای لیگ قهرمانان اسیا، انجام شد. در اینجور بازیها نقش نیروهای دفاعی در کم رسیک کردن بازی بسیار مهم است. درخشش حسینی و روزبه چشمی و دانشگر و بازی کم اشتباه طاهرخانی، مهمترین نقش را در پیروزی کلیدی استقلال مقابل ذوب اهن داشت. در اینفوگرافی دانشگر در سایت یازده هم می بینید که این بازیکن 85 درصد دقت پاس، یک تکل و یک قطع توپ داشته و یک گل ارزشمند هم برای تیمش زد و ازسایت یازده نمره 7 گرفت. درمجموع استقلال با درخشش نیروهای دفاعی خود، یک بازی حساس را برد و حالا می تواند روی کم کردن فاصله خود با صدر جدول تمرکز کند.

 

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی دیروز مقابل تراکتور قرار گرفت که ایمان سلیمی، تنها بازیکن در جمع 11 نفر اصلی آبی پوشان با سابقه حضور در تیم تبریزی بود و تجربه بازی در استادیوم یادگار امام را داشت که دیروز هم توانست در جدال برابر تیم سابق خود عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی ارائه کند.

ایمان سلیمی که در 18 مسابقه این فصل لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشته، دیروز هم مقابل تراکتور انگیزه زیادی داشت تا مثل دیدار رفت موفق و مثمر ثمر کار کرده و دروازه حسین پورحمیدی را باز کند، اما با وجود عدم گلزنی توانست در خط دفاعی آبی‌ها بدرخشد و عملکرد تاثیرگذاری برای حفظ صدرنشینی تیمش داشته باشد.

استقلال در روزی که حملات خطرناکی داشت، در فاز دفاعی کم‌نقص و مطمئن کار کرد و ایمان سلیمی هم در تقابل با تراکتور اجازه نداد که تیم سابقش به گل برسد تا تساوی بدون گل موجب تداوم صدرنشینی شاگردان جواد نکونام در لیگ برتر شود.

ایمان سلیمی که پس از درخشش و کسب قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور لژیونر شد و به سِرد اسلوواکی پیوست، در بازگشت به تبریز شعار تعداد محدودی از هواداران تبریزی را متوجه خود دید که البته واکنش منفی نسبت به آنها نداشت و اعلام کرد دوران خوبی در تبریز سپری کرده است.

نکونام که اطمینان زیادی به این شکل دفاعی در استقلال دارد و تیمش دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داده، امیدوار است در پنج بازی باقی مانده هم این مدافعان ازجمله ایمان سلیمی بتوانند به بازی خوب خود ادامه بدهند و صاحب قهرمانی شوند.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!