Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:02:09 GMT

شوک جدید به رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۹۱۴

شوک جدید به رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

رودریگو، پدیده برزیلی رئال مادرید، به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی کاستیا(تیم دوم رئال) برابر سن سباستین ریس دیدار الکلاسیکو را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از بازیکنان بود که در ابتدای فصل با نظر مثبت زین الدین زیدان به تیم اصلی منتقل شد و و در چند دیدار نیز درخشش خیره کننده ای در ترکیب کهکشانی ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود رودریگو طی هفته های اخیر کم تر توسط زین‌الدین زیدان مورد استفاده قرار گرفته و همین موضوع باعث شد که او دوباره برای تیم دوم رئال یعنی کاستیا به میدان برود.

 

امروز اما کاستیا در دیدار برابر سن سباستین ریس به پیروزی ۲-۰ دست یافت. همچنین رودریگو یکی از گل های این تیم را به شکل فوق العاده زیبا را به ثمر رساند. با این وجود خوشحالی بعد از گل او که با تمسخر دروازه بان حریف همراه بود باعث شد که داور مسابقه کارت زرد دوم را به این برزیلی نشان دهد و وی را از زمین اخراج کند.

 

 

 

 

 

بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا اگر بازیکنی در یک بازی رسمی برای سایر تیم های یک باشگاه(تیم پایه، تیم دوم و غیره) حاضر و در آن دیدار محروم شود، محرومیت او برای تیم اصلی نیز اعمال خواهد شد. بنابراین رودریگو با دریافت کارت قرمز در بازی امروز دیدار حساس ال کلاسیکو هفته آینده را از دست خواهد داد؛ موضوعی که بعد از مصدومیت ادن هازارد می تواند یک شوک بزرگ دیگر رئال مادرید باشد.

 

 

بارسلونا رئال مادرید رودریگو گوئس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید رودریگو گوئس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم